Kampania ?Ograniczenia prędkości ratują życie” – Portal PR - 24PR




Kampania ?Ograniczenia prędkości ratują życie”

22.10.2008 Kategoria: CSR. Autor: admin

Na nośnikach zainstalowanych przez Call2Action w sieci delikatesów Piotr i Paweł oraz fitness klubów Gymnasion, wyświetlane są spoty kampanii ? Ograniczenia prędkości ratują życie”. Agencja tym samym wspiera międzynarodową inicjatywę związaną z bezpieczeństwem ruchu na drogach.

Ogólnopolska kampania społeczna ?Ograniczenia prędkości ratują życie” rozpoczęła się  13 października 2008 roku. Dzień ten został ogłoszony przez Komisję Europejską II Europejskim Dniem Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego i równocześnie otworzył Tydzień Bezpieczeństwa Drogowego w Polsce.

Zaangażowaliśmy się w tę inicjatywę, gdyż chcemy pomóc w budowaniu świadomości społecznej problemu, jakim jest łamanie dozwolonej prędkości na drogach. Ważne dla sukcesu kampanii jest naświetlenie wynikających z tego tragicznych skutków. Zaproponowaliśmy nasze rozwiązania technologiczne, by dotrzeć do szerokiej grupy odbiorców w miejscach, gdzie ich percepcja jest wysoka. POS TV to nie tylko medium reklamowe. Posługuje się obrazem, który mocno działa na naszą wyobraźnię. A wyobraźnia kierowców, często okazuje się najważniejsza w budowaniu bezpieczeństwa na drogach – mówi Tomasz Sieniutycz, dyrektor biura reklamy w Call2Action.

Dwa różne spoty związane z kampanią można zobaczyć na ekranach w sieci POS TV. W ujęciu przedstawiającym spokojne otoczenie, usłyszymy wiadomość nagraną na poczcie głosowej i informującą, że prowadzenie rozmowy w tej chwili jest niemożliwe. Powód tego jednak jest inny niż zazwyczaj, co ujawnia kolejne zdjęcia: poturbowanego roweru na brzegu drogi oraz potłuczonych okularów. Zaledwie tyle wystarczy, by obraz mocno przemówił do naszej wyobraźni. Reszta to tylko statystyki – 15 osób dziennie nie odsłuchuje swoich wiadomości właśnie z powodu przekroczonej prędkości i nie są to tylko kierowcy samochodów.

Kampania organizowana jest przez Ministerstwo Infrastruktury, Krajową Radę Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego, Stowarzyszenie Partnerstwo dla Bezpieczeństwa Drogowego oraz Komendę Główną Policji . Główne wydarzenia w Unii Europejskiej odbyły się 13-ego października pod hasłem ?Bezpieczeństwo w naszych miastach”. Każde państwo członkowskie uruchomiło swój program działań lokalnych dostosowanych do problematyki kampanii i specyfiki regionu. W Polsce obchody rozpoczęły się od konferencji, na której zaprezentowana spoty reklamowe również wyświetlane przez Call2Action w sieci POS TV. To pierwsza tego typu współpraca agencji z organizacjami wspierającymi działania społeczne.

Call2Action oferuje swoim klientom możliwość komunikacji marketingowej z wykorzystaniem POS TV, nowoczesnych nośników multimedialnych wykorzystujących technologię Digital Signage. Call2Action tworząc ofertę przygotowało także specjalistyczne oprogramowanie gwarantujące komfort prowadzenia kampanii i możliwości elastycznego zarządzania emisją. Dzięki GERONIMO Multimedia – własnej, unikalnej platformie do emisji i zarządzania kontentem, Call2Action może skutecznie prowadzić kampanie w całej sieci ekranów. Nośniki Call2Action, zgodnie ze strategią wysokiej efektywności, montowane są w strefach zwiększonej percepcji odbiorców: ciągach komunikacyjnych, popularnych sieciach handlowych, miejscach relaksu etc. Więcej informacji: www.call2action.pl

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.