Kampania reklamowa marki HUSQVARNA – Portal PR - 24PR




Kampania reklamowa marki HUSQVARNA

22.10.2008 Kategoria: Realizacje, Reklama. Autor: admin

Kolejna odsłona zaplanowanej na 2008 rok kampanii marki HUSQVARNA – producenta sprzętu do pielęgnacji m.in.: lasów, parków i ogrodów

Jesienna ramówka
Od września do listopada 2008 roku, w prasie, radio i telewizji trwać będzie kolejna odsłona kampanii marketingowej firmy HUSQVARNA. W nawiązaniu do okresu jesiennego, przedstawiony został asortyment produktów HUSQVARNA, używanych w ogrodzie i przydomowym gospodarstwie właśnie o tej porze roku: linia pilarek oraz dmuchaw do liści. Reklamy łączą w sobie: atmosferę profesjonalizmu i precyzji z niepowtarzalnym klimatem jesieni i związanych z nią prac. Produkty są prezentowane w mediach poprzez: TV, spoty radiowe oraz reklamy prasowe.

Na potrzeby kampanii przygotowanych zostało kilkanaście wersji reklam prasowych, które pojawiać się będą w drukowanych mediach wnętrzarskich ( m.in.: ?Cztery Kąty”, ?Ładny dom”), ogrodniczych (m.in: ?Kwietnik”, ?Ogrody, Ogródki, Zieleńce”, ?Mój Piękny Ogród”) a także rolniczych (m.in.: ?Top Agrar”, ?Wiadomości Rolnicze”, ?Farmer”). Spoty radiowe są emitowane w lokalnych stacjach radiowych, a 15-sekundową reklamę TV emitowano w ogólnopolskich stacjach, takich jak TVP i TVN.

HUSQVARNA- nie tylko dla mężczyzn
Jesienna odsłona kampanii w TV ma na celu przełamać przekonanie o dedykowaniu produktów HUSQVARNA tylko dla mężczyzn.

?Kobiety równie dobrze, a niejednokrotnie nawet dużo lepiej niż mężczyźni, radzą sobie w pracach ogrodowych. Dlatego właśnie chcemy pokazać, poprzez osobę Katji Gustavsson, iż naszych produktów nie tworzymy myśląc wyłącznie o mężczyznach. Małe i lekkie pilarki 235 z naszej najnowszej linii mogą z powodzeniem być wykorzystywane przez kobiety. Idealne wyważenie i zastosowane systemy bezpieczeństwa sprawiają, iż pilarki HUSQVARNA pracują precyzyjnie nawet w najdelikatniejszych rękach.” – powiedział Piotr Stański, Manager ds. Marketingu i Sprzedaży firmy Husqvarna.

Realizacja kampanii HQV
Kreacja produkcji telewizyjnej powstała przy wykorzystaniu materiałów korporacyjnych. Planowaniem i zakupem mediów zajął się Dom Mediowy Guideline. Adaptacją materiałów telewizyjnych i prasowych zajmuje się firma Oikos. Całość kampanii uzupełniają realizowane na bieżąco działania Public Relations realizowane przez Agencję ComPress.

Wsparcie sprzedaży
Dla wzmocnienia efektów kampanii odbyła się dystrybucja Direct Mailingu – specjalnego magazynu przeznaczonego dla potencjalnych klientów. Dodatkowo materiały POS są rozprowadzane w punktach dilerskich.
* * *
Husqvarna – producent wysokiej klasy urządzeń mechanicznych, przeznaczonych do pielęgnacji terenów zieleni przez cały rok: lasów, parków, ogrodów, obiektów sportowych i innych. Kilkuwiekowe doświadczenie w mechanice precyzyjnej oraz produkcji sprzętu, w połączeniu z innowacyjnymi metodami zawsze stawiały firmę w czołówce światowych producentów. Produkty są cenione przez użytkowników ze względu na ich: jakość, łatwość obsługi, bezpieczeństwo użytkowania oraz bezawaryjność. Firma powstała w XVII wieku w Szwecji i jest jednym z najstarszych przedsiębiorstw na świecie. Husqvarna obecna jest w ponad 100 krajach na całym świecie poprzez sieć swoich oddziałów i ponad 18 tysięcy punktów dilerskich. Husqvarna Poland zarządza sprzedażą i serwisem sprzętu na terenie Polski poprzez sieć około 400 dilerów na terenie całego kraju. Dodatkowe informacje o firmie dostępne są na stronie: www.husqvarna.pl

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.