KFC promuje Grandera w Centrach Biznesu Clear Channel – Portal PR - 24PR




KFC promuje Grandera w Centrach Biznesu Clear Channel

25.10.2008 Kategoria: Realizacje, Reklama. Autor: admin

W sieci Centra Biznesu Clear Channel Poland przez cały październik obecna będzie kampania produktowa kanapki Grander KFC pod hasłem ?Bo każdy jest wielki!”. Najnowszy produkt z oferty restauracji eksponowany jest na 80 niestandardowych standach oraz naklejkach w obiektach biurowych ośmiu największych polskich miast.
Akcja promocyjna Grandera jest kolejną niestandardową kampanią przeprowadzoną tej jesieni na nośnikach w sieci Centra Biznesu. Skierowana jest do osób aktywnych zawodowo, zwłaszcza pracowników biurowych, którzy mają mało czasu na posiłek w pracy. O jej niecodzienności stanowi dobór niekonwencjonalnych nośników (standy oraz naklejki podłogowe), a przede wszystkim dopasowanie kreacji do charakteru miejsca, w którym komunikat jest eksponowany. Hasła odwołują się bezpośrednio do codziennego życia biurowego – długich godzin pracy i braku czasu na posiłek. Na standach znajduje się slogan ?Na pewno wiesz, o której wyjdziesz? Najedz się na dłużej”. Z kolei naklejki podłogowe, na przykład w windzie, przypominają o możliwości zorganizowania szybkiego lunchu dzięki ofercie KFC – ?Zjechałeś? Wstąp na Grandera!”.

?Oprócz tradycyjnych standów wykorzystano tu także nieszablonowe, dotychczas niespotykane formy przekazu w postaci naklejek podłogowych usytuowanych w najmniej spodziewanych miejscach. Naklejki mają tę przewagę nad innymi formami, że można je umieszczać w różnych miejscach centrum biurowego, dzięki czemu reklama może zawsze zaskakiwać konsumenta i nie ?opatrzy” się. Gwarantuje to większą skuteczność komunikacji marketingowej. Gdy dodatkowo treść komunikatu w sposób humorystyczny odnosi się do problemów bliskich każdemu pracownikowi biurowemu, to już nie sposób pozostać wobec takiego przekazu obojętnym” – mówi Agnieszka Zawistowska, dyrektor ds. rozwoju biznesu w Clear Channel Poland.

Za  zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Media Direction.
Nośniki sieci Centra Biznesu są jednym z elementów ogólnopolskiej kampanii ?Grander. Bo każdy jest wielki!”. W jej ramach emitowane są spoty reklamowe oraz reklamy internetowe. Plan mediowy out-of-home obejmuje także reklamę na autobusach.

Clear Channel Outdoor
Clear Channel Outdoor posiada blisko milion powierzchni reklamowych w 49 krajach na
5 kontynentach. Firma jest operatorem reklamy na terenie portów lotniczych, dworców kolejowych oraz w centrach handlowych na całym świecie. W strukturach Clear Channel Outdoor działają dwie dywizje: Spectacolor (tylko na terenie USA) oraz DEFI (poza Stanami Zjednoczonymi) specjalizujące się w nośnikach spektakularnych, neonach oraz reklamie wielkoformatowej. Koncern, pod międzynarodową marką Adshel (TM), inwestuje także w meble miejskie i jest obecnie operatorem przeszło 3,500 kontraktów miejskich.
www.clearchanneloutdoor.com
Clear Channel Poland
Clear Channel Poland jest polskim oddziałem wiodącego, światowego koncernu reklamy zewnętrznej – Clear Channel Outdoor. W ofercie firmy znajdują się nowoczesne nośniki
i rozwiązania reklamowe oferujące możliwość ciągłego kontaktu z konsumentem – od momentu wyjścia na zewnątrz, aż do półki sklepowej. Do flagowych nośników firmy należą: tablice 6×3 (sieć SuperNet 6×3), tablice reklamowe 4x3m (billboardy i freeboardy), citylighty (w tym sieci dedykowane City Young, City DINKs, City Lejdis) oraz backlity (nośniki spektakularne
i niestandardowe). Kolejną grupę produktów stanowią nośniki reklamowe w miejscu sprzedaży. Rozwiązania te obejmują trzy strefy hipermarketu: wejście i galerię handlową,  halę zakupową oraz obszar kasy.  W portfolio firmy są również tzw. dedykowane rozwiązania reklamowe: sieć
w centrach biznesu (standy o formacie 1,2×1,8 m) oraz sieć wakacyjna Holiday Media (nadmorska sieć nośników na plażach i promenadach najpopularniejszych miejscowości wczasowych).

www.clearchannel.com.pl
Dodatkowych informacji udzielają:
Agnieszka Zawistowska, Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu, Clear Channel Poland
tel.: (022) 825 36 06, e-mail: agnieszka.zawistowska@clearchannel.com.pl

Katarzyna Gospodarek, Senior PR Manager, PRIMUM Public Relations
tel. (022) 690 67 50, fax (022) 690 67 60, e-mail: k.gospodarek@primum.pl

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.