Męska przygoda na nicdodac.pl – Portal PR - 24PR




Męska przygoda na nicdodac.pl

24.10.2008 Kategoria: INTERNET. Autor: admin

Budowanie relacji, którą można nazwać prawdziwą przyjaźnią wymaga czasu. Wiedzą o tym zarówno mężczyźni jak i Luksusowa, która od lat pozostaje towarzyszem męskich spotkań. Teraz, z myślą o nich, otworzyła lokal nicdodac.pl. Odwiedzenie go wspólnie z kumplem to szansa na prawdziwie męską przygodę!

Prostota i klarowność relacji. Swoboda. Rozmowy do rana, dobre jedzenie, alkohol… To według mężczyzn w Polsce nieodłączne elementy głębokiej relacji, jaką jest prawdziwa męska przyjaźń. Panowie, choć słowa ?przyjaciel” nie używają często, posiadają na ogół dwóch – trzech ?dobrych kolegów”, którzy są dla nich tym, czym dla kobiet ich liczne przyjaciółki. Dlaczego w słowniku mężczyzn tak rzadko pojawia się słowo ?przyjaciel”? Słowo ?przyjaciel” zdradza emocje, takie jak przywiązanie, bliskość, które mężczyzna niekoniecznie chce okazywać. Dlatego pomimo, że większość mężczyzn deklaruje obecność takiej osoby w swoim życiu, przyjaciel jest często określany przez nich jako kumpel, dobry kolega.

Budowanie prawdziwej przyjaźni wymaga czasu. Z tym stwierdzeniem zgadza się aż 83 % mężczyzn w Polsce.  Jak się zawiązuje taką relację i co sprawia, że to właśnie ta, a nie inna osoba staje się prawdziwym przyjacielem? Na to pytanie stara się odpowiedzieć marka Luksusowa. Zaprasza więc konsumentów do nowo otwartego lokalu nicdodac.pl. Tam zachęca do opowiedzenia o relacji z najbliższym przyjacielem, oferując w zamian nieuchwytny klimat spotkań w męskim gronie i prawdziwie męskie atrakcje.

Wstąp do lokalu nicdodac.pl

Nowo otwarty lokal nidodac.pl to pierwszy interaktywny serwis wideo w branży alkoholowej. To miejsce, w którym rządzą męskie zasady, a wykazanie się męskimi umiejętnościami jest nagradzane.

Nicdodac.pl jest w pełni serwisem wideo i ma formę lokalu, przed którym stoi selekcjonerka, wpuszczając do środka tych, którzy się zalogują. Mężczyźni, zanim wejdą do środka, muszą się z nią ?spotkać”. W lokalu można zastać dwóch siedzących przy barze przyjaciół. Przyszli tu, żeby porozmawiać, oderwać się na chwilę od codziennych obowiązków. Ich rozmowie, w trakcie której poruszają tematykę przyjaźni, dojrzałości, zaufania – wartości kluczowych dla marki Luksusowa – przysłuchuje się barman, a także łagodna i delikatna dziewczyna, która symbolizuje wódkę Luksusowa.

Utrzymany w ciemnej kolorystyce, z licznymi prawdziwe męskimi atrakcjami, lokal nicdodac.pl, to miejsce zarezerwowane tylko dla mężczyzn. Panowie mają tu okazję, by wykazać się męskimi umiejętnościami, takimi jak gra w kubki, polewanie czy puszczanie shota, stanowiącymi nawiązanie do produktu.

Choć lokal funkcjonuje w świecie wirtualnym można odwiedzić go wspólnie z kumplem. To element konkursu, jaki oferuje marka Luksusowa. Wystarczy przejść kilka drobnych gier, a także opowiedzieć o relacji z najbliższym przyjacielem, odpowiadając na pytanie dlaczego właśnie ON jest Twoim kumplem. Następnie należy nakłonić przyjaciela, by również zalogował się na stronie nicdodac.pl. To kolejny krok do tego, by zdobyć jedną z nagród, które marka Luksusowa przygotowała dla prawdziwych przyjaciół. A jest o co walczyć. Wiedząc, że najlepszym sposobem na budowanie więzi jest spędzanie czasu razem, jako nagrodę główną, Luksusowa oferuje prawdziwie męską, pełną przygód wyprawę – rejs jachtem po Wyspach Kanaryjskich. Drugą nagrodą jest nawigacja GPS. Dodatkowo w każdym tygodniu trwania konkursu można zdobyć nagrodę gwarantowaną – scyzoryk Victorinox z logo Luksusowa.

Wszyscy panowie chętni do tego, aby sprawić przyjemność sobie i swojemu najbliższemu kumplowi mają na to dwa miesiące. Konkurs, który rozpoczął się 15 września, potrwa do 15 listopada.
Kontakt dla mediów
Katarzyna Wiernicka
Senior Specialist
katarzyna.wiernicka@eurorscg.pl
Euro RSCG Sensors
tel.: 22 444 0 656

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.