Mediaedge:cia zwycięzcą konkursu Media Trendy 2009 – Portal PR - 24PR




Mediaedge:cia zwycięzcą konkursu Media Trendy 2009

26.03.2009 Kategoria: Reklama. Autor: infopr

Wiodący polski dom mediowy Mediaedge:cia został zwycięzcą w tegorocznym konkursie Media Trendy w kategorii „Innowacja w planowaniu mediów”.

Mediaedge:cia została nagrodzona Grand Prix konkursu innowacji w planowaniu mediów oraz nagrodą główną w kategorii Innowacyjne wykorzystanie Internetu i mediów interaktywnych, za ” kampanię „Łaciate krowy LIVE” przygotowana na zlecenie Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol. Ponadto Mediaedge:cia zdobyło również nagrodę główną w kategorii „Innowacyjny plan mediów z wykorzystaniem sponsoringu, akcji specjalnych i ambient mediów” za kampanię „Ikea znów w centrum Warszawy”. Wyrózniona została także kampania „Nivea Diamond Gloss” wykorzystująca kino. Kilka pozostałych prac Mediaedge:cia znalazło się na short listach poszczególnych kategorii.

Organizowany od 9 lat konkurs Media Trendy ma na celu nagradzanie najciekawszych i najbardziej innowacyjnych kampanii , realizowanych w sposób niestandardowy i wyznaczający nowe trendy w zakresie planowania komunikacji . Duża rolę przywiązuje się również do skuteczności kampanii, jej zgodności z założeniami i sposobu realizacji.

„Realizowana przez nas od lat filozofia, by aktywnie angażować konsumentów przynosi efekty, czego potwierdzeniem są nagrody w konkursie Media Trendy.
Już po raz drugi doceniono naszą pracę dla marki Ikea, podobnie dla firmy Nivea, a dopiero co nawiązana współpraca z marką Łaciate już została zauważona. Te nagrody zachęcają nas do dalszej pracy i jeszcze większych wysiłków. Wszystkim naszym klientom dziękuje za zaufanie” – komentuje Izabela Albrychiewicz, dyrektor zarządzająca Mediaedge:cia.
Julita Dabrowska
Kalitero PR

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.