40 manekinów w kampanii San Markos – Portal PR - 24PR




40 manekinów w kampanii San Markos

24.03.2009 Kategoria: Realizacje, Reklama. Autor: infopr

Na ulicach Poznania pojawiły się grupy manekinów promujących otwarcie Galerii Malta. Nietypowa akcja jest elementem kampanii realizowanej przez agencję San Markos, promującej nowe, największe w zachodniej Polsce centrum handlowo-rozrywkowe.

Agencja San Markos (www.sanmarkos.pl) uzupełnia kampanię przygotowaną dla otwieranej właśnie Galerii Malta o nowy element ambientowy realizowany przez wrocławską firmę eventową – Prowokator (www.prowokator.pl). Przez cały tydzień poprzedzający otwarcie Galerii Malta, w dniach 18 – 24 marca b.r., w najpopularniejszych miejscach w centrum Poznania można spotkać grupy kolorowo ubranych, dyskutujących między sobą manekinów. Hasła w „chmurkach dialogowych” zachęcają przechodniów do odwiedzenia nowego centrum handlowego.

Akcja nie ma charakteru statycznej ekspozycji. W ciągu doby każda z 5 grup manekinów zmienia kilkakrotnie swoją lokalizację, odwiedzając różne punkty na mapie miasta. Ma to na celu zaintrygowanie mieszkańców Poznania i wzbudzenie ich zainteresowania nadchodzącym otwarciem Galerii. W dniu otwarcia nowego centrum, które odbędzie się 25 marca, manekiny będzie można spotkać spacerując alejkami Galerii Malta. Z przebiegu akcji zostanie przygotowana dokumentacja fotograficzna oraz reportaż wideo.

GALERIA MALTA jest największą inwestycją w sektorze centrów handlowo-rozrywkowych prowadzoną w Polsce przez hiszpańskiego inwestora i dewelopera – firmę NEINVER. Jest to jednocześnie największe centrum handlowo – rozrywkowe powstające w zachodniej części kraju. Obiekt usytuowany jest 5 minut jazdy samochodem od centrum Poznania i otoczony rekreacyjnymi terenami poznańskiej Malty. Powierzchnia handlowo-rozrywkowa Galerii pomieści 170 lokali: sklepów, punktów usługowych, wielosalowe kino i klub fitness. Otwarcie kompleksu zaplanowane zostało na 25 marca 2009 roku.

NEINVER jest hiszpańską firmą zajmującą czołową pozycję na europejskim rynku nieruchomości. W Polsce działa od 2000 roku, a główną inwestycją prowadzoną obecnie przez firmę jest poznańska Galeria Malta – największe centrum handlowo-rozrywkowe w zachodniej Polsce. Firma NEINVER koncentruje swoją aktywność na inwestowaniu, zarządzaniu i budowaniu obiektów w głównych segmentach rynku nieruchomości, wśród których są m.in. kompleksy biurowe i parki przemysłowe. Ponadto – promuje, zarządza i komercjalizuje duże kompleksy obejmujące parki handlowo-rozrywkowe i centra outlet. Pod marką FACTORY, NEINVER wprowadził koncept centrum outlet na rynki: hiszpański i polski. Obecnie firma jest liderem w zarządzaniu centrami outlet w Hiszpanii i jedną z czołowych firm specjalizujących się w tym zakresie na rynku europejskim. Firma konsekwentnie rozwija działalność na rynkach międzynarodowych, rozszerza każdy obszar swojej działalności, oferując klientom na rynkach lokalnych globalne rozwiązania z zakresu rynku nieruchomości. Obecnie NEINVER działa w Hiszpanii, Włoszech, Polsce, Portugalii i w Niemczech.

SAN MARKOS – REPUBLIKA DOBREJ MARKI zajęła I miejsce w badaniu satysfakcji klientów z pracy agencji reklamowych – SMILE CHECK, organizowanym przez SAR i miesięcznik Press w 2008 i 2007 roku. Prezes agencji Magdalena Czaja pełni funkcję vice-przewodniczącej prezydium Komisji Etyki Reklamy oraz zasiada w kapitule programu Firma Przyjazna Klientowi. W portfolio agencji znajdują się m.in.: SEB TFI, RWE Stoen, Budimex, AMS, Bosch, Purmo, OBI, Burger King, Sony i Telekomunikacja Polska.
Dodatkowych informacji udzielają:

Natalia Krawczuk
On Board Public Relations Sp. z o.o.,

Tomasz Dembiński
Client Service Director
San Markos – Republika Dobrej Marki

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.