MTP silne wizerunkiem – Portal PR - 24PR




MTP silne wizerunkiem

25.04.2009 Kategoria: Marka. Autor: infopr

Międzynarodowe Targi Poznańskie to najbardziej znana polska marka organizatorów targów – wynika z badania przeprowadzonego przez ośrodek badawczy Pentor Research International.Największymi atutami poznańskiej firmy są wieloletnie doświadczenie oraz prestiż.

Badanie, w którym uczestniczyli wystawcy największych w Polsce ośrodków targowych, potwierdziło, że MTP są najsilniejszą polską marką organizatorów targów. Aż 84% klientów Targów Poznańskich spontanicznie wskazuje je jako najważniejszy polski ośrodek targowy. Co ciekawe, również blisko 60% klientów innych targów wśród organizatorów wydarzeń targowych najczęściej wymienia poznańską firmę. Dla porównania, Targi Kielce – spontanicznie wskazuje 40% klientów Targów Poznańskich oraz 30% pozostałych wystawców. Głównymi elementami wyróżniającymi Międzynarodowe Targi Poznańskie na tle konkurencji są według badanych tradycja i prestiż. To pierwsze wymienia 87% klientów MTP i 59% wystawców innych ośrodków targowych, a na prestiż wskazuje 84% klientów i 58% nie-klientów MTP.

Międzynarodowe Targi Poznańskie od lat umiejętnie łączą wartości takie jak wieloletnie doświadczenie i prestiż z nowoczesnością i innowacyjnością. Jesteśmy dumni z tego, że nasza działalność z roku na rok cieszy się coraz większym uznaniem zarówno stałych, jak i potencjalnych wystawców – mówi Przemysław Trawa, Prezes Zarządu MTP. Zdaniem 93% wystawców Targów Poznańskich i 65% klientów pozostałych ośrodków targowych MTP są organizatorem najbardziej renomowanych i rozpoznawalnych imprez targowych w Polsce. Dodatkowo, 92% klientów poznańskiego ośrodka targowego i 65% wystawców pozostałych ośrodków wskazuje na duże doświadczenie MTP w organizowaniu różnych wydarzeń targowych.

Międzyarodowe Targi Poznańskie

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.