Nowa agencja PR dla „zielonych” firm, produktów i usług – Portal PR - 24PR




Nowa agencja PR dla „zielonych” firm, produktów i usług

25.04.2009 Kategoria: Agencje PR, Ekologia. Autor: infopr

PR Support to nowa agencja public relations specjalizująca się w tak zwanej „zielonej (zrównoważonej) komunikacji. Jest to pierwsza tego typu inicjatywa w Polsce. Zadaniem stojącym przed nową firmą jest dostarczanie strategicznego doradztwa przedsiębiorstwom i innym organizacjom, które są zaangażowane w budowanie odpowiedzialnej społecznie gospodarki. Firma oferuje także usługi konsultingowe, które budują kontekst podejmowanych działań.

Ludzie, Planeta, Zyski (People, Planet, Profit) – te trzy słowa w ostatnich latach coraz częściej pojawiają się w strategiach biznesowych przedsiębiorstw na całym świecie. Ta nowa filozofia działania wywodzi się wprost z idei zrównoważonego rozwoju, która została zdefiniowana, jako proces mający na celu zaspokojenie aspiracji rozwojowych obecnego pokolenia w sposób umożliwiający realizację tych samych dążeń następnym pokoleniom. Wprowadzenie wiarygodnej strategii zrównoważonego rozwoju musi spowodować zmiany we wszystkich obszarach działalności firmy. Zmienia się także pozycja komunikacji. Będąc wypadkową celów, standardów, przepisów oraz świadomości i poziomu wiedzy interesariuszy (w tym klientów i pracowników) staje się jednym z ważniejszych elementów strategii.

Agencja PR Support oferuje profesjonalne usługi PR dla firm, które planują wprowadzenie strategii zgodnych ze zrównoważonym rozwojem lub już je wprowadziły jednak potrzebują pomocy w skutecznym dotarciu do interesariuszy firmy. Skala działalności firmy nie ma znaczenia. Są to usługi skierowane zarówno do sektora MSP jak też i do dużych firm. Dodatkowym celem działania będzie promowanie idei zrównoważonego rozwoju przedsiębiorstw wśród środowiska dziennikarskiego.

„Zdajemy sobie sprawę, że „zielone” firmy lub produkty są traktowane przez środowisko dziennikarskie z dużą nieufnością. Wiemy także, że jest wystarczająco dużo przykładów tzw. greenwashingu, jednak chcielibyśmy by dziennikarze zauważali także dobre przykłady działań i promowali je w swoich mediach. Jest to ważne, ponieważ wierzymy, że zrównoważony rozwój może przyczynić się do poprawy życia społecznego oraz do ochrony środowiska naturalnego” – mówi Marek Gnap, właściciel PRSupport. Agencja została założona przez Marka Gnapa, konsultanta z blisko 10 letnim doświadczeniem w Public Relations, od pięciu lat, z sukcesami, pracującego przy „zielonych” projektach. Jest także założycielem portalu Eksperci dla mediów (ex4m.pl).
PR Support

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.