Double Brand i eFresh firmami partnerskimi – Portal PR - 24PR




Double Brand i eFresh firmami partnerskimi

25.05.2009 Kategoria: Reklama. Autor: admin

Agencja reklamowa Double Brand i agencja marketingu interaktywnego eFresh nawiązały partnerską współpracę w celu poszerzenia kompetencji obydwu firm oraz pełniejszą obsługę Klientów w zakresie tworzenia kompleksowych akcji promocyjnych.

Dzięki porozumieniu eFRESH zaoferuje wsparcie dla Double Brand w zakresie wykorzystania mediów interaktywnych (serwisy internetowe, prezentacje multimedialne, rozwiązania mobilne), a Double Brand poszerzy ofertę eFRESH w zakresie kreacji. Dodatkowo planowane są wzajemne szkolenia – zarówno wewnętrzne jak i dla Klientów obydwu firm – dotyczące efektywnego wykorzystywania Internetu oraz niestandardowych form promocji w działaniach marketingowych. „Wspólne działania z Double Brand pozwolą nam nie tylko na wymianę doświadczeń w zakresie kreacji materiałów promocyjnych, ale także na oferowaniu kompleksowych strategii promocji obejmujących zarówno Internet jak i tradycyjne media” – mówi Szymon Wesołowski, Dyrektor Operacyjny eFRESH.

„Obecnie ciężko sobie wyobrazić skuteczne działania promocyjne bez połączenie działań on-line i off-line. Z drugiej strony jesteśmy przekonani o konieczności specjalizacji firm w branży reklamowej, dlatego w zakresie e-marketingu zdecydowaliśmy się na współpracę z agencją marketingu interaktywnego eFRESH” – dodaje Krzysztof Kozioł, Dyrektor Kreatywny Double Brand.

Double Brand to poznańska agencja reklamowa działająca na rynku od 1999 roku. W zakres usług firmy wchodzi m.in. opracowywanie systemów identyfikacji wizualnej (logotypy, Corporate Identity, Brand Identity), projektowanie materiałów reklamowo-informacyjnych, opracowywanie strategii oraz wsparcie eventów. Do grona Klientów firmy należą między innymi: Kompania Piwowarka, Autostrada Wielkopolska, Żabka Polska, Urząd Miasta Poznania, Scan Holiday, BZ WBK. Firma w zakresie działań ATL współpracuje z Universal McCann.

eFRESH to agencja marketingu interaktywnego specjalizująca się od 2002 roku w tworzeniu kompleksowych akcji promocyjnych w Internecie. Najważniejsi Klienci eFRESH to: NESTLÉ FITNESS, Kross, Shell Autoserv, Centra S.A., sieć handlową BILLA, Grupa Kapitałowa PBG, ESKK, Feu Vert oraz Urząd Miasta Poznania.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.