GoldenSubmarine dla Porsche Cayenne – Portal PR - 24PR




GoldenSubmarine dla Porsche Cayenne

27.05.2009 Kategoria: Realizacje. Autor: infopr

Wystartowała internetowa kampania reklamowa promująca Porsche Cayenne Diesel. Autorem kreacji całej kampanii jest agencja interaktywna GoldenSubmarine.

Kampania „Nowy Cayenne Diesel – Inne paliwo. Ten sam duch.” ma na celu poinformowanie o specjalnym Pakiecie Biznes pozwalającym na odliczenie pełnej wysokości podatku VAT od zakupionego samochodu.

Adresatami kampanii są potencjalni nabywcy, czyli głównie osoby prowadzące własną firmę oraz wszyscy ci, którzy zawodowo związani są z zarządzaniem i finansami.

Przekaz reklamowy ma dotrzeć do grupy docelowej przede wszystkim za pośrednictwem Internetu. W kampanii wykorzystano między innymi double billboard, screening
i rectangle, które pojawią się w działach motoryzacyjnych oraz biznes na takich portalach jak Wirtualna Polska, Onet czy też Interia. Kampania obejmuje również strony lifestylowe, takie jak: Żagle, Golf News, Sport24, Manager-Lifestyle i Money-Hitech. Na portalach Bankier.pl oraz Money.pl pojawiły się z kolei mailingi reklamowe informujące o wejściu Cayenne Diesel na rynek oraz podkreślające fakt, że samochód ma homologację ciężarową. Dla celów kampanii przygotowano również landing page, czyli specjalną podstronę serwisu, która pojawia się na serwisie marki Porsche.

Kampania jest drugim projektem realizowanym przez agencję dla marki Porsche. Poprzednia kampania (www.porscheblizejnizmyslisz.pl) dotyczyła wsparcia wyprzedażowego modeli Porsche z rocznika 2008.

GoldenSubmarine (www.goldensubmarine.com) jest jedną z największych polskich agencji interaktywnych. Strategiczne myślenie o marce w internecie, w połączeniu
z wieloletnim marketingowym doświadczeniem, stanowi wyznacznik siły i potencjału agencji. Klientami GoldenSubmarine są miedzy innymi: Amica, Audi, Big Star, EMI Music, Fortis Bank, Grupa Kolastyna, InterRisk, Media Markt, Orkla Foods, Porsche, Saturn Polska, Shell, Skoda Auto Polska, Volkswagen, Vision Express, Warbud, WSiP. Ponadto agencja ściśle współpracuje z siostrzanymi firmami: datacenter beyond.pl oraz Gamesnet.pl – platformą advergamingową.

Podobne wpisy:

Tagi: ,







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.