Hyundai wzmacnia świadomość marki na rynku samochodów luksusowych. – Portal PR - 24PR




Hyundai wzmacnia świadomość marki na rynku samochodów luksusowych.

13.05.2009 Kategoria: Marka, MOTO. Autor: infopr

Hyundai Motor Company zaprosił 50 strategicznych klientów z 18 krajów do uczestnictwa w golfowych mistrzostwach „Hyundai World Golf Championship” w Korei Południowej.
Firma rozpoczyna tym samym, wprowadzanie polityki wzmocnienia świadomości marki na rynku samochodów luksusowych.

Odbywające się na Jeju Island zawody są pierwszym krokiem w globalnej promocji ekskluzywnych modeli Genesis oraz EQUUS na rynkach zewnętrznych, poza Koreą.

Hyundai EQUUS to najbardziej luksusowy sedan Hyundaia, sprzedawany od marca na rynku koreańskim, który pojawi się wkrótce także w innych krajach azjatyckich oraz Stanach Zjednoczonych.
W samochodzie zastosowano najnowsze technologie i najlepsze dostępne rozwiązania. Projekt i wykonanie to absolutna doskonałość, spełniająca potrzeby i oczekiwania najbardziej wymagających klientów, dla których samochód jest wyrazem statusu społecznego.
EQUUS może być wyposażony w silnik Lambda 3.8 V-6 o mocy 290KM lub silnik Tau 4.6 V-8 o mocy 366 KM
Najwyższy poziom bezpieczeństwa zapewniają znajdujące zastosowanie w samochodach klasy premium, systemy: Pre-safety – przygotowujący samochód do kolizji, SCC – pomagający utrzymać prawidłowy odstęp od poprzedzającego samochodu oraz system ostrzegający o niezamierzonej zmianie pasa ruchu (Lane Departure Warning System).
EQUUS zaskakuje i zachwyca także komfortem i wygodą zapewniając pasażerom najbardziej luksusowe rozwiązania w codziennym użytkowaniu auta.

Główną nagrodą w turnieju „Hyundai World Golf Championship” jest model Genesis – pierwszy, tylnonapędowy luksusowy sedan Hyundaia, który zdobył w styczniu prestiżowy tytuł „Samochód Roku 2009″ w Ameryce Północnej.

Goście będą mieli także okazję zobaczyć wyjątkową wersję tego modelu – Genesis Prada, przygotowaną przy ścisłej współpracy firmy Hyundai z rozpoznawalną na całym świecie marką dóbr luksusowych.

Samochód zostanie zaprezentowany na terenie sześciogwiazdkowego kompleksu hotelowego na wyspie Jeju, gdzie odbywa się turniej golfowy i gdzie mieszkają jego uczestnicy.
To jeden z trzech egzemplarzy modelu Genesis Prada, stworzonego przez Hyundaia, którego oficjalna premiera miała miejsce w kwietniu, podczas targów motoryzacyjnych w Seulu.
Efekty czteromiesięcznej współpracy z włoskim projektantem znanym z wyszukanych rozwiązań, dbałości o szczegóły i bezkompromisowej jakości, zaowocowały wyjątkowością stylistyki i użytych materiałów.

Podczas pobytu na wyspie Jeju, goście będą mieli także okazję bliższego poznania kultury koreańskiej, uczestnicząc w warsztatach wytwarzania ceramiki, prowadzonych przez znanego, koreańskiego artystę oraz słuchając koncertów tradycyjnej muzyki.

**** HYUNDAI. DRIVE YOUR WAY ****
Założona w 1967r. firma Hyundai Motor Company przekształciła się w Koncern Hyundai-Kia, który w 2007r. został piątym, co do wielkości producentem samochodów na świecie. Hyundai Motor Co. zatrudnia ponad 75 000 pracowników na całym świecie, a samochody Hyundai sprzedawane są w 193 krajach poprzez sieć 6000 dilerów oraz salonów. Hyundai Motor Europe GmbH (HME) powstał w roku 2000. Więcej informacji na temat: Hyundai Motor Company www.hyundai-motor.com; Hyundai Motor Europe www.hyundai-motor-europe.com. Informacje o produktach w Polsce znajdują się na stronie www.hyundai.pl lub pod numerem infolinii 022 63 77 111.

Park prasowy:
Katarzyna Kaszubkiewicz
Specjalista ds. PR
Hyundai Motor Poland Sp. z o.o.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.