Inter IKEA z Charakterem – Portal PR - 24PR




Inter IKEA z Charakterem

07.05.2009 Kategoria: Ekologia. Autor: infopr

Ekologicznie a lekko. Charakter Consulting opracował ekoMAPĘ dla Inter IKEA Centre Polska (IICP), Mapa jest głównym elementem kampanii ekologicznej prowadzonej przez IICP we współpracy z Fundacją Nasza Ziemia i Fundacją „Sprzątanie Świata – Polska”.

– Do projektu ekoMAPY podeszliśmy z humorem – opowiada Barbara Wójcik, Shopping Centre Manager. – Nie chcieliśmy moralizować i straszyć pokazując wycinanie lasów w Amazonii. Nasza mapa to zbiór prostych wskazówek i konkretnych korzyści, jakie wynikają z ekologicznych zachowań. Właśnie w ten sposób chcemy rozmawiać zarówno z naszymi klientami jak i pracownikami.

Współpraca obu firm trwa od trzech lat i obejmuje kreację oraz produkcję materiałów BTL a także doradztwo wizerunkowe. W 2007 Charakter Consulting stworzył elementy strategii komunikowania marki służące komercjalizacji nowo powstającego miasteczka handlowego Bulwary Poznańskie, a w 2008 przygotował plan wejścia najemców do Portu Łódź. Łukasz Kujawski, wiceprezes Charakter Consulting – Współtworzenie ekologicznego przekazu dla Inter IKEA jest nową jakością w naszych działaniach, postawiliśmy na świeżą estetykę grafiki wektorowej i przejrzyste, lekkie komunikaty.

Charakter Consulting 
 www.charakter.pl

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.