Firma TP Internet zmieniła nazwę na Contact Center – Portal PR - 24PR




Firma TP Internet zmieniła nazwę na Contact Center

02.06.2009 Kategoria: Marka. Autor: infopr

contact-center_logoTP Internet sp. z o.o. – największa firma outsourcingowa w branży telemarketingowej – zmieniła nazwę na Contact Center sp. z o.o. Dotychczas Contact Center było marką, pod którą firma TP Internet świadczyła swoje usługi. Zmianie nazwy towarzyszy lifting logo. Wszystkie pozostałe dane firmy: NIP, REGON, numer konta bankowego, numery telefonów oraz adresy pozostają bez zmian.

„Poprzez nazwę Contact Center chcemy podkreślić szeroki zakres naszych usług, które obejmują: telesprzedaż i telemarketing, obsługę klienta, rozwiązania z zakresu badań marketingowych, usługi doradztwa biznesowego oraz wirtualne contact center. Nowa nazwa oddaje istotę naszej działalności – centrum stale poszerzanych możliwości kontaktu” – mówi Zbigniew Biały, Prezes Contact Center sp. z o.o.

Contact Center

Podobne wpisy:

Tagi:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.