Grand Prix IV edycji Golden Arrow dla Tequili i Netizens – Portal PR - 24PR




Grand Prix IV edycji Golden Arrow dla Tequili i Netizens

30.06.2009 Kategoria: Konkursy, Reklama. Autor: infopr

smb_logoGrand Prix IV edycji konkursu Golden Arrow otrzymała promocja lodów Magnum przygotowana przez agencje Tequila/Polska i Netizens. Aby wziąć udział w promocji, nie trzeba było kupować produktu, tylko ustawić stronę promocji jako stronę startową lub ściągnąć widżet. Akcja doprowadziła do zwiększenia sprzedaży marki w sezonie o 26 proc., liczonej rok do roku. Projekt został wyróżniony nagrodami Golden Arrow w kategoriach promocja sprzedaży BtoC i serwis internetowy. Łącznie jury przyznało 11 statuetek. W tej edycji konkursu nagrodzono także Artegence za pracę „Zbuduj z nami nowy bank!” dla Alior Banku (w dwóch kategoriach), Data Solutions za akcję „Zelmer – niezawodnie zwiększamy obroty”, Tequila/Polska, DDB i Tribal DDB za projekt „Tyska wielka flaga kibica”, Tequila/Polska i RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants za „Tyskie pomniki”, Momentum Worldwide za projekt „Schody” dla Microsoft Polska, K2 Internet za „www.projektxc60.pl” dla Volvo, Tequila/Polska, RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants, DDB i Tribal DDB za projekt „Tyskie Euro 2008” i BBDO Warszawa za pracę „Użyj wyobraźni” dla Komendy Głównej Policji. Przyznano także 26 wyróżnień. Łącznie nominowano 58 prac. Prace oceniało jury pod przewodnictwem Małgorzaty Kwilosz, dyrektor marketingu Diageo Polska.

W skład jury weszło oprócz niej siedmiu przedstawicieli marketerów: Dariusz Bąk – TelePizza, Mariusz Dolny – Netia, Janusz Moneta – Google, Justyna Skrzypek – Puma, Bartłomiej Szmaj – CSD Pepsi-Cola, Grzegorz Wyrzykowski – BZ WBK, oraz Wojciech Żabiński – Carlsberg. Agencje zrzeszone w SMB reprezentują zaś: Mikołaj Janicki – ProDuct BBF, Przemysław Jędrowski – Tequila, Ewa Kaczmarek – IQ Marketing, Waldemar Mrugała – PMI Combera, Marcin Płassowski – Saatchi & Saatchi, Jarosław Przybyła – MobiJoy!, oraz Zbigniew Skarul – Oskar Wegner.

Źródło: Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.