Wygrać na zakładach – sposób na biznes – Portal PR - 24PR




Wygrać na zakładach – sposób na biznes

16.06.2009 Kategoria: Kariera. Autor: ipis

totolotekZostań naszym Partnerem w Biznesie – tak brzmi hasło nowego Programu przygotowanego przez firmę Totolotek SA. Totolotek proponuje otwarcie własnego punktu sprzedaży zakładów, oferując przy tym daleko idącą pomoc – spółka jako jedyna na rynku gwarantuje, że zarobki ajentów nie spadną poniżej określonego poziomu.

Totolotek SA to lider polskiego rynku zakładów wzajemnych. Posiada sieć 520 punktów w całym kraju, a w ofercie znajdują się zakłady na 30 dyscyplin sportowych w tym 80 lig piłkarskich. W ramach programu Zostań naszym Partnerem w Biznesie, Totolotek proponuje zainteresowanym otwarcie własnego punktu sprzedaży zakładów. Co więcej: Totolotek jest jedyną firmą, która gwarantuje osiągnięcie określonego poziomu dochodu niezależnie od miesięcznego obrotu. Partnerzy mogą liczyć na dopłatę do prowizji do wysokości 1500 pln przez pierwsze sześć miesięcy działalności.

Dla przykładu: przy miesięcznym obrocie 10 000 pln, standardowa prowizja wyniosłaby 700 pln netto (7%). W ramach oferowanego przez Totolotek pakietu gwarancyjnego, do 700 pln firma doda 800 pln, co razem daje kwotę 1500 pln netto i właśnie taką sumę otrzyma Partner.

Pakiet gwarancyjny obejmuje również dopłaty w kolejnych sześciu miesiącach działalności (od 7 do 12 miesiąca). Te mogą osiągnąć maksymalny poziom 500 pln netto. Ponadto, o dopłatę starać się mogą tylko te osoby, których prowizja nie przekroczyła 2000 tysięcy złotych – łączna suma (prowizja plus dopłata) nie może bowiem przekroczyć tej kwoty.

Otwarcie punktu możliwe jest na dwa sposoby:
w przypadku dysponowania własną lokalizacją, Totolotek zajmie się przygotowaniem lokalu do sprzedaży zakładów: wyposaży go w meble, tablice ofertowe, sprzęt komputerowy oraz zajmie się wizualizacją zewnętrzną i wewnętrzną – zgodnie ze standardami obowiązującymi w sieci
gdy zainteresowany nie posiada własnej lokalizacji, może przejąć gotowy punkt przyjmowania zakładów.

Pomoc Totolotka nie obejmuje jedynie przygotowania punktu do sprzedaży. Nasi Partnerzy mogą liczyć na wsparcie w zakresie przygotowania biznes planu, stosownych szkoleń, a także znaczącą pomoc w zakresie promocji działalności – mówi Tomasz Chalimoniuk, prezes spółki Totolotek SA. Ta oferta skierowana jest do przedsiębiorczych osób, które nie boją się wyzwań i chcą osiągnąć sukces – dodaje.

W ramach Programu Zostań naszym Partnerem w Biznesie punkt otworzyć bądź przejąć mogą zarówno osoby, które dopiero chcą nawiązać współpracę z Totolotkiem, jak i obecni pracownicy i ajenci.

Koszty początkowe, które musi ponieść każdy chętny do otwarcia swojego pierwszego punktu sprzedaży to opłata sieciowa w kwocie 10 000 złotych netto oraz zwrotna kaucja w wysokości pięciu tysięcy złotych. Umowa musi obejmować okres co najmniej 24 miesięcy. Środki na pokrycie tych kosztów można zdobyć dzięki pomocy finansowej z UE na rozpoczęcie działalności gospodarczej.

Osoby zainteresowane ofertą Totolotka mogą liczyć na pomoc Regionalnych Kierowników Sprzedaży, których dane kontaktowe dostępne są w siedzibie spółki Totolotek SA. mieszczącej się przy ulicy Tanecznej 18b w Warszawie. tel. +48 (022) 321 03 00.

***

Totolotek S.A. jest organizatorem zakładów wzajemnych w Polsce od 1992 roku i dysponuje obecnie największą siecią placówek, liczącą ponad 520 punktów w całym kraju. Głównymi produktami firmy są zakłady bukmacherskie Toto-Mix, zakłady sportowe Toto-Liga, Toto-Gol oraz zakłady konne Toto-lotek oferowane w międzynarodowej puli 13 krajów.

Od 2008, w ramach programu lojalnościowego e-promocja, Totolotek S.A oferuje także możliwość zawierania zakładów przez Internet. Większościowym udziałowcem spółki od 2005 roku jest międzynarodowa grupa INTRALOT.

źródło: totolotek

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.