ESPN Classic sponsorem Rage-Race 2009 – Portal PR - 24PR




ESPN Classic sponsorem Rage-Race 2009

02.07.2009 Kategoria: sponsoring. Autor: infopr

espnESPN Classic będzie jednym z trzech głównych sponsorów wyścigu, który rusza już 2 lipca.Po raz pierwszy w historii obecności kanału sportowego ESPN Classic w Polsce, czyli od stycznia 2006 roku, ESPN Classic spotka się bezpośrednio ze swoimi widzami, podczas Rage-Race 2009 – imprezy lifestylowo – motoryzacyjnej.

Do tej pory kanał nie inwestował w kampanie reklamowe kierowane do konsumentów. Jego obecność w mediach widoczna jest dzięki działaniom Public Relations. Dla kanału ESPN Classic jest to zatem bardzo duże przedsięwzięcie, jedna z ważniejszych akcji ostatnich lat.

Kluczowym dla ESPN Classic, był odpowiedni moment, czyli osiągnięcie odpowiedniego zasięgu kanału w Polsce. Dzięki obecności na platformach cyfrowych i w licznych sieciach kablowych, ESPN Classic przekroczył w tym roku znacząco zasięg techniczny 2 mln. abonentów.

„Chcemy mocnym akcentem pokazać się widzom, sponsorując wydarzenie sportowe, które idealnie wpisuje się w misję kanału. ESPN Classic, to wyjątkowa telewizja, o bardzo specyficznej ramówce.

Przygotowujemy widzów do największych sportowych wydarzeń, przypominamy im sylwetki sportowców, najważniejsze momenty. Jednak zależy nam także na uczestniczeniu w bieżących wydarzeniach sportowych – stąd decyzja o udziale w Rage-Race” – komentuje Dorota Cepryńska, Managing Director Shi events – agencji reprezentującej ESPN Classic w Polsce.

W ramach współpracy ESPN Classic wyemituje retransmisję z Rage-Race 2009, najprawdopodobniej jeszcze w tym roku. Z całą pewnością będzie można też zobaczyć obszerny materiał z wyścigu przed jego kolejną edycją w 2010r. Dzięki ESPN Classic, Rage-Race zostanie pokazany w większości krajów europejskich, w których kanał jest dostępny.

ESPN Classic jest dostępny na całym świecie, nie tylko w Stanach i Europie, ale także w Afryce, Azji czy Australii…. Oferuje pasjonującą mieszankę pełnych retransmisji meczów, skrótów, filmów dokumentalnych i biograficznych, która jest w stanie zaspokoić głód sportowej rozrywki na najwyższym poziomie!

ESPN Classic w Polsce jest dostępny w języku polskim przez 24 godziny, 7 dni w tygodniu, przez cały rok! Jako jedyny pozwala widzom cofnąć się w czasie… i wspomnieć najlepsze sportowe chwile, uzupełnić wiedzę i poznać lepiej Twoich ulubionych bohaterów sportu!

§ ESPN Classic dostępny jest na platformach cyfrowych i w sieciach kablowych, m.in.: Cyfra+, Cyfrowy Polsat, Aster, Multimedia, UPC, Promax, Toya, Vectra.

§ ESPN Classic obecnie dociera do ponad 22 milionów gospodarstw domowych w ponad 40 krajach europejskich.

—————————————-

· ESPN, Inc. jest wiodącą na świecie spółką branży rozrywki sportowej, posiadającą portfolio ponad 50 zasobów sportowych. ESPN jest w 80% własnością ABC, Inc., spółki córki The Walt Disney Company. The Hearst Corporation posiada 20% udziałów w ESPN.

· W USA, ESPN Classic jest liderem w prezentowaniu klasycznych wydarzeń sportowych, docierając obecnie do ponad 58 milionów gospodarstw domowych. ESPN jest również zaangażowane kapitałowo w ESPN Classic Canada.

· Spółka składa się z siedmiu amerykańskich sieci telewizyjnych (ESPN, ESPN2, ESPN Classic, ESPNEWS, ESPN Deportes, ESPNU oraz ESPN Today). ESPN, sieć flagowa, dociera do ponad 90 milionów gospodarstw domowych w USA.

· ESPN jest właścicielem kanału ESPN America (dawniej NASN).

· ESPN International jest dystrybuowane w ponad 194 krajach i terytoriach na wszystkich siedmiu kontynentach w 12 językach (arabskim, kantońskim, angielskim, francuskim, niemieckim, hindi, włoskim, japońskim, koreańskim, mandaryńskim, portugalskim oraz hiszpańskim). Niezależnie od swoich 30 sieci, ESPN International posiada również różnorodną bibliotekę zawierającą ponad 130 imprez, przygotowywaną z partnerami telewizyjnymi w 200 krajach oraz radiowymi w 13 krajach, w tym: Argentynie, Australii, Kostaryce, Kolumbii, Ekwadorze, Salwadorze, Gwatemali, Meksyku, Panamie, Paragwaju, Peru, Tajwanie oraz Wenezueli.

· ESPNsoccernet.com jest ulubionym adresem internetowym dla kibiców piłki nożnej na całym świecie. Aktualne wyniki, klasyfikacje oraz informacje o zawodnikach z angielskiej Premier League oraz większości lig europejskich i międzynarodowych oraz z elitarnych rozgrywek takich jak Liga Mistrzów UEFA oraz Puchar Świata FIFA 2006, ESPNsoccernet zjednał sobie lojalność ponad czterech milionów użytkowników miesięcznie. Dzięki regionalnym wydaniom dostępnym na całym świecie ESPNsoccernet daje kibicom piłki nożnej dostęp do inteligentnej i prowokacyjnej strony dostosowanej do ich zainteresowań.

Shi events

Podobne wpisy:

Tagi: , ,







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.