II Międzynarodowy Festiwal Sztucznych Ogni PYROMAGIC 2009 – Portal PR - 24PR




II Międzynarodowy Festiwal Sztucznych Ogni PYROMAGIC 2009

04.08.2009 Kategoria: Imprezy, sponsoring. Autor: infopr

pyrW najbliższy weekend, w dniach 8 – 9 sierpnia, w Szczecinie, odbędzie się niezwykłe widowisko pirotechniczne – II Międzynarodowy Festiwal Sztucznych Ogni PYROMAGIC 2009, którego sponsorem głównym jest marka Bosman, z portfela Carlsberg Polska.
Gwiazdami festiwalu będą jedne z największych firm pirotechnicznych na świecie z takich krajów jak: Meksyk, Francja, Słowacja i Portugalia. Poszczególne 18-minutowe widowiska będą złożone z dwóch części. Pierwsza, trzy minutowa, to aranżacje wodne i naziemne pod szczecińskim hasłem „Floating Garden”, druga część trwająca 15 minut będzie indywidualnym pokazem uczestników festiwalu.
Dopełnieniem dwudniowego, pirotechnicznego show, będą koncerty muzyki elektronicznej, z udziałem wykonawców, takich jak: Józef Skrzek – tegoroczna gwiazda festiwalu, grupa Medusa, Machine Brothers, Krzysztof Horn, Electronic Revival oraz Władysław Komendarek i Daniel Bloom. Koncerty odbędą się we wspaniałej scenerii – muzyka będzie rozbrzmiewała ze sceny na wodzie.
Z okazji imprezy marka Bosman przygotowała ogród piwny, gdzie przy kuflu wyrazistego piwa Bosman Full będzie można podziwiać wspaniałe, pirotechniczne widowiska – pokazy sztucznych ogni. Bosman zaprosi także odwiedzających festiwal do udziału w licznych konkursach z unikalnymi, bosmańskimi nagrodami.
„Szczecin to miasto oferujące co roku mieszkańcom regionu i turystom wspaniałe wydarzenia i widowiska kulturalne. Bosman jest marką silnie związaną ze Szczecinem i regionem zachodniopomorskim, chętnie wspierającą ciekawe inicjatywy, do których zdecydowanie należy Festiwal Pyromagic 2009. Mogę śmiało zapewnić, że gości festiwalu czekają niezapomniane wrażenia. Zapraszamy do obejrzenia wspaniałych spektakli pirotechnicznych, przy oryginalnych, elektronicznych dźwiękach i piwie Bosman” – mówi Łukasz Kwiatkowski, Junior Brand Manager marki Bosman.

Zaangażowanie Bosmana, jako partnera festiwalu komunikowane będzie na terenie imprezy i na stronie internetowej marki www.bosman.pl. II Międzynarodowy Festiwal Sztucznych Ogni PYROMAGIC 2009 jest także promowany przez organizatorów poprzez m.in. ulotki, reklamę TV i radiową, outdoor, plakaty, reklamę w Internecie i prasie lokalnej.

M+G

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.