Link4 z Laurem Konsumenta – Portal PR - 24PR




Link4 z Laurem Konsumenta

26.08.2009 Kategoria: Konkursy. Autor: ipis

laurLink4 otrzymał Srebrny Laur Konsumenta 2009 w kategorii „Ubezpieczenia Komunikacyjne” w V edycji tego programu. Oznacza to, że sami klienci towarzystwa, korzystający z jego ubezpieczeń, mają jak najlepsza opinię o Link4 i są zadowoleni z wyboru jego produktów i usług.

Najczęściej Link4 było określane jako firma solidna i godna zaufania. Część respondentów zwracała też uwagę na zgodną z oczekiwaniami składkę za polisę.

– Trudno o lepszy sprawdzian jakości świadczonych przez nas usług niż opinie naszych klientów. Przyznane wyróżnienie pokazuje, że polscy konsumenci nie tylko znają Link4 i jego markę, ale także wysoko oceniają nasze produkty i usługi, traktują nas jako firmę godną zaufania i solidną. Co więcej, chcą je polecać innym – swojej rodzinie i znajomym. Jest to o tyle istotne, że, jak pokazują badania przeprowadzone niedawno przez PBS DGA na zlecenie firmy doradczej OnBoard, aż 79% Polaków przy wyborze konkretnej firmy ubezpieczeniowej wcześniej zasięga opinii innych – mówi Adam Horosz, Prezes Link4.

Laur Konsumenta jest programem realizowanym przez Rzecz o Biznesie – dodatek do dziennika Rzeczpospolita. Co roku wyłania najpopularniejsze zdaniem konsumentów produkty i marki. Kluczowym elementem programu jest ogólnopolskie badanie popularności produktów i usług na polskim rynku. Respondenci szczególną uwagę zwracali na jakość produktów, innowacyjność, chęć polecenia znajomym, przywiązanie klienta do danej marki oraz wpływ doświadczeń osobistych na decyzję zakupu.

W badaniu wzięło udział 5000 ankietowanych. W tegorocznej edycji konkursu istotną sprawę odgrywało również głosowanie czytelników.

– Żeby odnieść sukces w relacjach z klientem nie tylko ważne są takie korzyści jak cena czy wygoda. Niezwykle istotna, szczególnie dla firmy direct, jest jakość obsługi klientów, a także sposób prowadzenia dialogu z klientem. Mam tu na myśli stałą dbałość o wysoki poziom obsługi i zadowolenia klientów. Ważna jest również otwartość komunikacji, możliwość stałego prowadzenia rozmowy. To owocuje zaufaniem, jakim darzą klienci Link4 – dodaje Horosz.

Przypomnijmy, że w niedawnym raporcie o marce ubezpieczeniowej opublikowanym przez firmę doradczą OnBoard Link4 był jedną z trzech najczęściej polecanych firm oferujących ubezpieczenia samochodowe.

Więcej: www.link4.pl

***
Link4 Towarzystwo Ubezpieczeń SA jest pionierem i liderem ubezpieczeń direct w Polsce. Swoją działalność operacyjną w Polsce rozpoczęła w 2003 r. Podstawą modelu biznesowego Link4
jest sprzedaż polis ubezpieczeniowych przez telefon oraz przez Internet. Zaawansowana technologia zapewnia 24-godzinny dostęp do profesjonalnych usług oraz serwisu przez stronę internetową: www.link4.pl oraz pod łatwym do zapamiętania numerem telefonu – 22 444 44 44 z dowolnego miejsca w kraju. Link4 oferuje klientom indywidualnym ubezpieczenia komunikacyjne, mieszkaniowe i turystyczne. Ubezpieczyciel jest laureatem wielu nagród i wyróżnień. Jako pierwsze towarzystwo ubezpieczeń direct otrzymało certyfikat ISO 9001:2001 w obszarze likwidacji szkód.
Od 15 czerwca 2009 r. Link4 należy w całości do RSA, brytyjskiego giganta ubezpieczeniowego obecnego w 28 krajach i zatrudniającego 22 000 osób na całym świecie. RSA szczyci się ponad 300-letnią tradycją w ochronie ubezpieczeniowej i obsługuje łącznie ponad 20 mln klientów. Przypis składki RSA w 2008 r. wyniósł blisko 6,5 mld GBP.

źródło: Link4 TU SA

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.