Lech zabierze konsumentów w trzeci wymiar – Portal PR - 24PR




Lech zabierze konsumentów w trzeci wymiar

30.09.2009 Kategoria: Handel, MARKETING. Autor: ipis

okulary_3dMilion okularów 3D, wsparcie internetowe i innowacyjny pomysł na działanie promocyjne – tak zapowiada się nowa aktywność marketingowa marki LECH Premium „Wejdź w świat 3D LECHa”. Okulary będą przepustką do innowacyjnego, trójwymiarowego świata marki.
Już 1 października rusza nowa strona internetowa www.lech.pl. Będzie
to pierwszy, skonstruowany dla marki piwa w Polsce, trójwymiarowy serwis internetowy połączony z masową dystrybucją okularów. Na stronie będzie można obejrzeć m.in. najnowszy film „Bieg” Tomasza Bagińskiego, reżysera nominowanej do Oskara „Katedry” zrealizowany
w rewolucyjnej technologii 3D oraz wiele innych materiałów wideo – zarejestrowanych również w pełnym trójwymiarze.

Nowa witryna internetowa www.lech.pl zadebiutuje o północy 1 października. Z tej okazji LECH Premium jako pierwsza marka piwa w Polsce na masową skalę wykorzystuje trójwymiarowe okulary dodawane do specjalnie oznaczonych opakowań (4- i 6-packi). Specjalnie na potrzeby serwisu zrealizowane też zostały materiały pokazujące dotychczasowe działania marketingowe marki (m.in. „Projekt Plaża” realizowany wspólnie z telewizją TVN, Audioriver czy LECH Bike Festiwal) Z reguły serwisy dające efekt trójwymiaru to płaskie grafiki z rozseparowanymi kolorami. Strona www.lech.pl technologicznie wykorzystuje 3D paper vision by „podkręcić” efekt trójwymiaru.

Promocja „Wejdź w świat 3D LECHa” ma na celu dotarcie do grupy docelowej marki: konsumentów, którzy aktywnie korzystają z Internetu, są miłośnikami nowinek technologicznych, głównie mężczyźni w wieku powyżej 25 roku, mieszkańcy dużych i średnich miast, o dochodach powyżej średniej. Poprzez nową komunikację i szerokie wsparcie marka chce, aby po specjalne oznaczone opakowania sięgnęli również konsumenci konkurencji.

Na czas promocji nowego, trójwymiarowego serwisu www.lech.pl, na rynku pojawią się nowe, limitowane opakowania LECHa Premium w filmowej szacie graficznej. Opakowania będą wyróżniać się symbolem trójwymiarowych okularów i klapsem filmowym. Opakowania komunikujące najnowszą kampanię piwa LECH Premium „Wejdź w świat 3D LECHa” to puszki o pojemności 0,5l. Trafią w specjalnych 4- i 6-packach do sprzedaży detalicznej do sklepów na terenie całego kraju. Pojawią się zarówno w handlu tradycyjnym, jak i nowoczesnym. 4-paki skierowane zostaną do segmentu sieci lokalnych, 6-paki zaś do sieci handlu nowoczesnego i kluczowych klientów Kompanii Piwowarskiej. Oprócz opakowań zbiorczych w sprzedaży będą dostępne również pojedyncze puszki promocyjne
o pojemności 0,5l.

„LECH Premium cały czas chce dostarczać konsumentom nowych doznań i wrażeń. Szukając kolejnych, zaskakujących i innowacyjnych pomysłów, zdecydowaliśmy się na wykorzystanie możliwości jakie niesie za sobą technologia 3D. Jako pierwsza marka piwa w Polsce wykorzystaliśmy ją przy tworzeniu nowej, innowacyjnej witryny internetowej www.lech.pl. Do współpracy zaprosiliśmy Tomasza Bagińskiego, który specjalnie dla nas stworzył film w technice 3D. Zależy nam, aby
w profesjonalny i przekonywujący sposób odpowiadać na trendy panujące obecnie na rynku innowacji.” – mówi Tomasz Kanton, brand PR Manager w Kompanii Piwowarskiej.

Realizacja filmu „Bieg” Tomasza Bagińskiego, którego sponsorem jest marka, przebiegała z wielkim rozmachem w jednym z największych europejskich studiów filmowych we Frankfurcie. „Bieg” jest pierwszym trójwymiarowym projektem filmowym zrealizowanym przez Bagińskiego
w innowacyjnej technologii stereoskopowej 3D.

Za produkcję filmu Tomasza Bagińskiego odpowiada studio postprodukcyjne Platige Image. Realizację witryny www.lech.pl w technologii 3D oraz kampanię internetową przygotowała agencja interaktywna Artegence. Za działania PR odpowiada agencja Q&A Consulting.

LECH zaprasza na nową witrynę internetową w 3D www.lech.pl

***
Kompania Piwowarska – Lider branży piwowarskiej w Polsce
Kompania Piwowarska jest największym przedsiębiorstwem piwowarskim w Polsce. Kilkusetletnie doświadczenia w warzeniu piwa, nowoczesna technologia i rygorystyczne przestrzeganie zasad produkcji na światowym poziomie (World Class Manufacturing) gwarantują najwyższą jakość jej produktów. Do portfela marek należy m.in. Tyskie (ulubione piwo Polaków), Żubr (druga marka w Polsce pod względem wielkości sprzedaży), Lech, Dębowe Mocne, Redd’s, Wojak, a także międzynarodowe marki premium: Pilsner Urquell, Miller Genuine Draft oraz Peroni Nastro Azzurro. Kompania Piwowarska powstała w 1999 roku w wyniku połączenia Tyskich Browarów Książęcych i Lech Browary Wielkopolski. W roku 2003 do Kompanii dołączył Browar Dojlidy w Białymstoku a w roku 2008 – browar w Kielcach. Wielkość sprzedaży osiągniętej przez KP w roku finansowym zakończonym 31 marca 2009 wyniosła 15,1 mln hektolitrów piwa.

SABMiller – jeden z największych na świecie producentów piwa
Kompania Piwowarska jest częścią jednego z największych na świecie producentów piwa – SABMiller plc. Grupa produkuje lub dystrybuuje piwo na sześciu kontynentach, a jej ogólnoświatowy portfel obejmuje międzynarodowe piwa premium, takie jak Grolsch, Miller Genuine Draft, Peroni Nastro Azzurro czy Pilsner Urquell oraz czołowe marki lokalne, takie jak Aquila, Castle, Miller Lite, Snow czy Tyskie. SABMiller jest jedną z największych na świecie (poza USA) firm rozlewających produkty Coca-Coli. W roku finansowym zakończonym 31 marca 2009 SABMiller osiągnął przychody w wysokości 25,3 mld USD oraz wypracował zysk brutto w wysokości 3,4 mld USD. SABMiller plc jest notowany na giełdach papierów wartościowych w Londynie i Johannesburgu.

Q&A Consulting

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.