Ekspansja Autoland na rynkach hurtowych – Portal PR - 24PR




Ekspansja Autoland na rynkach hurtowych

28.01.2010 Kategoria: Wieści za spółek. Autor: ipis

W 2009 roku firma Autoland pozyskała nowych, ogólnokrajowych dystrybutorów, dzięki czemu zwiększyła zasięg dostępności swoich produktów. Celem na 2010 rok jest ekspansja na rynku hurtowym, wynikiem czego kosmetyki samochodowe Autoland mają być dostępne na każdej stacji benzynowej i we wszystkich sklepach motoryzacyjnych
i myjniach samochodowych w Polsce.
Firma Autoland produkująca kosmetyki samochodowe i płyny eksploatacyjne obecna na rynku od 1990 roku, nieustannie rozwija się poprzez wprowadzanie nowych linii produktowych i systematycznie zdobywa coraz większy udział w polskim rynku. Świadczy to o ciągle rosnącej sile konkurencyjnej tej marki. Produkty Autoland są dobrze znane głównie kierowcom z dużych aglomeracji miejskich, gdzie są dostępne w sieciach hipermarketów i na markowych stacji paliw, natomiast obecnie jednym z priorytetów firmy jest ekspansja produktowa na szeroko pojętym ogólnopolskim rynku hurtowym.
„Współpraca z klientami hurtowymi polega na tworzeniu sieci lokalnych dystrybutorów kosmetyków samochodowych oraz płynów eksploatacyjnych, tak aby produkty docierały do ostatecznych odbiorców. W 2009 roku pozyskaliśmy kilku nowych ogólnokrajowych dystrybutorów, z którymi wspólnie dobraliśmy odpowiedni asortyment sprzedaży.” – mówi Beata Wspaniały, Manager ds. Hurtu w Autolandzie.
Natomiast najważniejszym celem na rok 2010, założonym przez Autoland jest dotarcie do większości stacji benzynowych, hurtowni czy sklepów z artykułami motoryzacyjnymi, a także zaopatrzenie myjni samochodowych i warsztatów w całym kraju w produkty Autoland. Działanie to ma za zadanie jeszcze silniej zakorzenić świadomość marki wśród klientów.
Dzięki tak szeroko prowadzonym działaniom kosmetyki marki Autoland są coraz bardziej widoczne i dostępne na rynkach lokalnych, co przekłada się na ich wykorzystanie przez coraz to nowsze podmioty.
Zastosowana w linii kosmetyków samochodowych Autolandu nowoczesna technologia NANO+, spowodowała, że są one coraz chętniej kupowane przez kierowców. Wysoka jakość oferowanych produktów serii NANO+ wyraźnie wpłynęła na poziom sprzedaży kosmetyków samochodowych Autoland. W chwili obecnej bardzo ważne jest utrzymanie wzajemnych dobrych relacji firmy z dostawcami i dostarczanie na rynek wyłącznie najlepszych produktów.
„Wzajemny przepływ informacji, oparty na regule B2B, gwarantuje doskonałe relacje między firmą Autoland a dystrybutorami, partnerami i punktami sprzedaży. Wynikiem tego jest ciągłe doskonalenie i wprowadzanie innowatorskich rozwiązań technologicznych między innymi NANO+, opartych bezpośrednio o zapotrzebowanie rynku i Klientów. Nie bez znaczenia dla nabywców jest jakość sprzedawanych produktów czego odzwierciedleniem jest stale rosnąca sprzedaż naszych produktów.” – dodaje Beata Wspaniały.
Od początku swojej działalności firma Autoland inwestowała w nowe technologie, czego dowodem jest zdobyta w 2000 roku prestiżowa nagroda Milennium Award for Technology and Quality – 2000.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.