ZooM dla marki Grześki – Portal PR - 24PR




ZooM dla marki Grześki

27.01.2010 Kategoria: Agencje reklamowe. Autor: ipis

Agencja reklamowa ZooM Advertising zajmie się koordynacją działań z zakresu komunikacji BTL dla marki Grześki.
Agencja ZooM Advertising została wybrana w drodze przetargu trwającego od października 2009 roku. O wyborze zadecydował przygotowany przez ZooM Advertising zestaw kompleksowych narzędzi marketingowych dostosowanych do głównych założeń przetargowych.
– Agencja ZooM przedstawiła koncepcję kreatywną dobrze korespondującą z charakterem marki oraz zaproponowała zintegrowane i spójne narzędzia BTL, które pozwolą sprawnie zrealizować nasze cele. – mówi Maja Kobusińska, Senior Brand Manager marki Grześki
Do głównych zadań agencji należy egzekucja komunikacji BTL, np.: projekt materiałów POS oraz realizacja działań skierowanych do konsumentów.
Za bieżącą realizację zadań ze strony agencji odpowiadają działy: BTL oraz dział kreacji.

Informacje o firmie ZooM Advertising
Zoom Advertising jest agencją reklamową typu full-service, działającą na polskim rynku komunikacji marketingowej od 1998 roku. Zatrudnia blisko 40 osób w działach strategii, obsługi klienta (ATL, BTL, Event, PR i Interactive), kreacji oraz produkcji. Lista Klientów obejmuje m.in. Heyah, Abbott Laboratories, Aster, Candy, Ramatti, Unilever, JTI, Toshiba i Pierre Fabre Dermo-Cosmétique Polska (Avène).
Szczegółowe informacje na temat agencji ZooM można znaleźć na stronie www.zoom.net.pl.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.