Cztery Impact Awards w rękach Partner of Promotion – Portal PR - 24PR




Cztery Impact Awards w rękach Partner of Promotion

24.02.2010 Kategoria: Agencje PR, Konkursy. Autor: ipis

Agencja Partner of Promotion zdobyła aż cztery nagrody w międzynarodowym konkursie Impact Awards 2009. Trzy z nich to nagrody główne uzyskane w kategoriach: „Best Overall Organizational Communications Program”, „Best Marketing-Communications Program” oraz „Best Community Relations Program”. Czwarty Impact Awards to wyróżnianie zdobyte w kategorii „Best Corporate Communications/PR Program”.

W kategoriach „Best Overall Organizational Communications Program” i „Best Marketing-Communications Program” zwyciężyła kampania realizowana dla Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Jej celem była edukacja polskich przedsiębiorców na temat możliwości pozyskania funduszy unijnych na realizację innowacyjnych przedsięwzięć w internecie. Kampania objęła szereg działań PR, w tym m.in. organizację ogólnopolskiego forum e-biznesu. Jury konkursu doceniło projekt przede wszystkim za „kreatywność zastosowanych narzędzi i niestandardowe podejście do realizowanych działań”.

Główną nagrodę w kategorii „Best Community Relations Program” oraz wyróżnienie dla „Best Corporate Communications/PR Program” zdobyła kampania – „Brałeś? Nie jedź! Po narkotykach rozum wysiada!”. Jej celem było uświadomienie młodym kierowcom, że prowadzenie pojazdów pod wpływem narkotyków jest równie niebezpieczne i zagrożone takimi samymi konsekwencjami, jak po spożyciu alkoholu. W ramach projektu prowadzono intensywne relacje z mediami oraz działania reklamowe. Jury konkursu doceniło kampanię przede wszystkim za „imponujące rezultaty”, które udało się uzyskać jej organizatorom. Projekt został zrealizowany razem z agencją reklamową Martis dla Krajowego Biura ds. Przeciwdziałania Narkomanii.

Impact Awards to międzynarodowy konkurs, którego celem jest uhonorowanie najlepszych programów, działań oraz specjalistów w obszarze public relations i komunikacji. Dzięki niemu nagrodzone kampanie prezentowane są profesjonalistom z branży PR na całym świecie. Organizatorem Impact Awards jest League of American Communications Professional (LACP).
Więcej informacji o konkursie znajduje się na stronie www.lacp.com.

Partner of Promotion Sp. z o.o.
Agencja Public Relations / PR Agency

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.