Jakość Roku dla Żabki – Portal PR - 24PR




Jakość Roku dla Żabki

16.02.2010 Kategoria: Konkursy. Autor: ipis

Unikalny model biznesowy firmy Żabka Polska S.A. został wyróżniony prestiżową nagrodą Jakość Roku 2009, przyznawaną przez redakcję Biznes Raport – Gazeta Prawna oraz Polskie Centrum Badań i Certyfikacji.

-Tytuł Jakość Roku pokazuje, że formuła wypracowana przez firmę Żabka Polska S.A. jest doskonale zoptymalizowana pod kątem współpracy z Ajentami. Zostaliśmy docenieni m.in. za efektywność zarządzania, procedury umożliwiające sprawne funkcjonowanie organizacji oraz skuteczność prowadzonej polityki jakości, jest to więc dla nas bardzo cenne wyróżnienie – mówi Arkadiusz Mościński, członek zarządu Żabka Polska S.A.

Model biznesowy sieci sklepów Żabka opiera się na przekazaniu ajentowi pełnego know how efektywnego zarządzania sklepem detalicznym oraz dostarczeniu mu gotowego produktu – sklepu z logo Żabki. Koszty inwestycji związanej z uruchomieniem nowej placówki ponosi firma Żabka Polska S.A. w oparciu o podpisaną z ajentem umowę współpracy. Bezpłatny program szkoleń oraz cykl staży dla ajentów, prowadzonych przez managerów firmy Żabka Polska S.A. oraz wykładowców Wielkopolskiej Szkoły Biznesu, a także wsparcie logistyczne i marketingowe zapewniają każdej nowo otwartej placówce przewagę biznesową na lokalnym rynku.

Nagroda Jakość Roku przyznawana jest w trzech kategoriach: produkt, usługa i innowacja. Jury konkursu przyznając tegoroczne nagrody brało pod uwagę wysoki standard świadczonych usług, kompleksowość przekazywanych informacji, zaangażowanie pracowników w realizację celów jakościowych oraz stopień zadowolenia klientów, pracowników oraz otoczenia społecznego. Uroczysta gala wręczenia nagród odbędzie się 18 lutego br. w Park Hotel Diament, w Katowicach.

Więcej informacji o firmie Żabka: www.zabkapolska.pl

Informacje dodatkowe:
Żabka Polska SA
Żabka Polska S.A. jest właścicielem największej scentralizowanej i sformatowanej sieci sklepów typu convenience w Europie Środkowo-Wschodniej, prowadzonych pod marką Żabka. W ciągu ponad 10 lat działalności na krajowym rynku zdobyła pozycję niekwestionowanego lidera tego segmentu handlu polskiego. Sieć sklepów Żabka to nowoczesna koncepcja handlu detalicznego, która ma na celu przede wszystkim zapewnienie klientom wygody w dokonywania zakupów. Wychodząc naprzeciw potrzebom konsumentów – w ponad 2150 sklepów Żabka – oferowane są najlepsze markowe produkty i usługi.

W 2007 roku 100% akcji Żabka Polska S.A. zostało zakupione przez środkowo-europejską grupę inwestycyjną Penta Investments. Nowy właściciel kontynuuje i wspiera strategię rozwoju spółki i dalszą rozbudowę formatu convenience w Polsce. Doświadczenie firmy na rynku krajowym planuje wykorzystać na rynku czeskim.
Wizja firmy Żabka Polska S.A. zakłada umacnianie pozycji największej i nowoczesnej sieci sklepów typu convenience w Polsce. Podstawowym celem firmy jest stały rozwój sieci, efektywna obsługa sklepów oraz stworzenie wyjątkowej oferty towarów i usług, zaspokajającej maximum potrzeb lokalnych społeczności. Aby zrealizować tę misję sklepy sieci Żabka posiadają dogodne lokalizacje
i charakteryzują się powierzchnią sprzedaży – ok. 60 m², umożliwiającą szybkie i wygodne zakupy. Sklepy są czynne od 6.00 do 23.00 przez 365 dni w roku.
W 2009 roku spółka rozpoczęła tworzenie nowej sieci, większych sklepów o charakterze delikatesowym pod nazwą Freshmarket.
Więcej informacji o sklepach Żabka na: www.zabka.pl; www.zabkapolska.pl
Penta Investments:
Penta Investments jest środkowo-europejską grupą inwestycyjną, która powstała w 1994 roku. Działa w sektorze private equity i rozwoju nieruchomości. W private equity zarządza funduszem typu evergreen należącym do pięciu partnerów – jedynych udziałowców firmy. Skupia się na wykupach i – w mniejszym stopniu – na inwestycjach w spółki rozpoczynające działalność. Penta, której przychody w 2007 roku wyniosły 1.3 mld euro, zapewnia ponad 25 tys. miejsc pracy. Penta inwestuje głównie w sektory: energetyczny, lotniczy, bankowości prywatnej, handlowy, inżynierii mechanicznej, telekomunikacyjny, rozrywkowy i opieki zdrowotnej. W 2005 roku firma rozpoczęła działalność w sektorze nieruchomości i aktualnie realizuje 12 projektów w Słowacji i w Czechach. Skupia się na rozwoju powierzchni biurowej, handlowej i rozrywkowej, a także przygotowaniu terenu pod nowe projekty. Penta działa w ponad 10 krajach
w Europie i ma biura w Pradze, Bratysławie, Moskwie, Warszawie i Limassol.
Więcej informacji o Grupie na: www.pentainvestments.com

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.