Nowy Dyrektor Sprzedaży monsterpolska.pl – Portal PR - 24PR




Nowy Dyrektor Sprzedaży monsterpolska.pl

17.02.2010 Kategoria: Wieści za spółek. Autor: ipis

Craig Bromfield objął stanowisko Dyrektora Sprzedaży w monsterpolska.pl. Do jego zadań będzie należało umacnianie pozycji serwisu na polskim rynku oraz realizacja przyjętej przez spółkę strategii sprzedaży.

Nowy Dyrektor Sprzedaży monsterpolska.pl ma 37 lat. Posiada ponad 13-letnie doświadczenie w zarządzaniu, rozwijaniu i budowaniu firm z branży doradztwa personalnego oraz executive search, działających na rynkach międzynarodowych. Karierę rozpoczął w Wielkiej Brytanii, ponad 9 lat temu przeniósł się do Polski.

Przed podjęciem pracy w monsterpolska.pl przez ostatnie cztery lata pełnił funkcję Partnera Zarządzającego w firmie Executech People, gdzie specjalizował się w rynku nieruchomości oraz branży motoryzacyjnej. Wcześniej pracował jako Dyrektor Regionalny CEE w firmie SpenglerFox oraz pełnił funkcję Country Managera w firmie Antal International. Posiada bogate doświadczenie w rekrutacji najwyższej kadry kierowniczej na różnorodne stanowiska w regionie Europy Środkowo-Wchodniej, Europy Zachodniej, Azji oraz Australii.

„Na branży rekrutacyjnej spoczywa odpowiedzialność, aby łączyć właściwych kandydatów z najlepszymi dla nich stanowiskami pracy, uwzględniając ich osobiste predyspozycje, aspiracje i osobowość” – powiedział Craig Bromfield, Dyrektor Sprzedaży monsterpolska.pl. „Jest to zarówno odpowiedzialność, jak i wyzwanie. Gdy się to uda, stwarzamy ludziom duże możliwości rozwoju, praca daje satysfakcję, a pracodawcy odczuwają wyniki długoterminowo. Praca w serwisie monsterpolska.pl, gdzie dziennie pojawia się kilkaset nowych ofert, a kilkadziesiąt tysięcy kandydatów szuka pracy, pozwala mi realizować moje dotychczasowe cele zawodowe na znacznie szerszą skalę” – dodał.

Prywatnie Craig Bromfield pasjonuje się piłką nożną; uwielbia podróżować, gotować i spędzać czas na łonie natury.

Informacje dodatkowe:

Firma Monster została założona w 1994 roku przez Jeffa Taylora. Od tego czasu stała się wiodącym internetowym serwisem kariery i światowym numer 1. w zatrudnianiu kadry kierowniczej. Obecnie marka Monster jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie. Posiada strony w 50 krajach. Miliony ludzi odwiedziły serwis w poszukiwaniu pracy. W celu ułatwienia i przyspieszenia procesów rekrutacyjnych, sukcesywnie wprowadzane są innowacyjne rozwiązania zarówno dla pracodawców, jak i pracowników na całym świecie.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.