San Markos nominowana do tytułu Agencji Roku – Portal PR - 24PR




San Markos nominowana do tytułu Agencji Roku

27.02.2010 Kategoria: Konkursy. Autor: ipis

Agencja reklamowa San Markos została nominowana do tytułu agencji roku w konkursie firm i projektów przemysłu reklamowego Impactor. W tym roku w konkursie San Markos otrzymała najwięcej nominacji. Projekty agencji nominowano również w następujących kategoriach: kampania społeczna roku i niestandardowy projekt marketingowy.

Nominacje w kategorii niestandardowy projekt marketingowy oraz kampania społeczna roku San Markos otrzymała za projekt „Kumpel z Przeszłości. 1944 Live”. Projekt ten był już wielokrotnie nagradzany na polskich i światowych konkursach reklamowych. Ostatnio otrzymał główną nagrodę
w ogólnopolskim konkursie na najbardziej oryginalne przedsięwzięcia realizowane w Internecie w 2009 roku – Internetowa 5”. Wcześniej zdobył tak prestiżowe nagrody jak: Srebrny Bęben na festiwalu reklamowym Golden Drum, srebrną nagrodę Silver Spotlight Award, dwie statuetki Złoty Spinacz 2009, trzy Złote Orły i Grand Prix konkursu jak również główną nagrodę w konkursie Epica Award 2009.

„Trzy nominacje do Impactorów pokazują, że San Markos jest w ścisłej czołówce agencji reklamowych
w Polsce. Nasze projekty są odważne, niestandardowe i dobrze wykonane. Moim zdaniem to właśnie decyduje o tym, że są dostrzegane przez jury konkursowe.” – komentuje Magdalena Czaja, Prezes Zarządu San Markos.

„Kumpel z Przeszłości” to projekt agencji San Markos zrealizowany wspólnie z firmą On Board PR (www.onboard.pl) i Biurem Promocji Miasta Stołecznego Warszawy, dla którego inspirację stanowiła 65. rocznica wybuchu Powstania Warszawskiego. Na portalu społecznościowym Facebook stworzono dwa profile dwojga młodych ludzi – „Sosny” i „Kostka” – fikcyjnych powstańców. Aktualizowane codziennie, do końca Powstania (początek października) stanowiły prywatną kronikę Powstania Warszawskiego widzianego oczami dwojga młodych ludzi. „Kostek” i „Sosna” pisząc językiem ówczesnej młodzieży, opowiadali o swoich codziennych przeżyciach oraz umieszczali zdjęcia i filmy odzwierciedlające atmosferę tamtego okresu. Dzięki temu udało się wykorzystać nowe technologie do zakrzywienia czasu i podróży do 1944 roku. „Kostek” i „Sosna” stali się jednymi z najpopularniejszych postaci prywatnych na polskim Facebooku. Ich losy śledziło niemal 4000 przyjaciół, którzy komentowali ich wpisy i toczyli żywe dyskusje na temat Powstania.
Impactor jest najstarszym polskim konkursem marketingowym, organizowanym od 12 lat. Konkursowi towarzyszy konferencja merytoryczna, podsumowująca miniony rok w mediach i reklamie. Od 2008 rok pod marką Impactora wydawany jest również Rocznik Statystyczny Mediów i Reklamy. Konkursowi patronują najważniejsze media marketingowe oraz organizacje branżowe.
Wśród laureatów minionych edycji znajdują się: Zygmunt Solorz-Żak, Piotr Walter, Paweł Kastory, Kot Przybora, Iwo Zaniewski, Wanda Rapaczyńska, Jakub Bierzyński, Bogdan Rymanowski, Tomasz Lis, Andrzej Morozowski , Tomasz Sekielski i Kamil Durczok.
SAN MARKOS (www.sanmarkos.pl) zajęła I miejsce w badaniu satysfakcji klientów z pracy agencji reklamowych – SMILE CHECK, organizowanym przez SAR i miesięcznik Press w 2008 i 2007 roku. Prezes agencji Magdalena Czaja pełni funkcję vice-przewodniczącej prezydium Komisji Etyki Reklamy oraz zasiada w kapitule programu Firma Przyjazna Klientowi. Projekty realizowane przez San Markos zdobyły wiele nagród zarówno w polskich, jak i międzynarodowych konkursach reklamowych
i marketingowych (Golden Drum, Epica Award, Złote Orły, Złote Spinacze, Spotlight Award, Stevie International Business Award). W portfolio agencji znajdują się m.in.: RWE, Gadu AIR, Neinver (centra outlet FACTORY), Budimex, AMS, Bosch, Olympus, OBI, Burger King, Multikino, Sony
i Telekomunikacja Polska.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.