Tematyka i partnerzy IX Kongresu Public Relations – Portal PR - 24PR




Tematyka i partnerzy IX Kongresu Public Relations

20.02.2010 Kategoria: Imprezy. Autor: ipis

Trwają przygotowania do IX Kongresu Public Relations, który odbędzie się w dniach 21-23 kwietnia 2010 r. w Rzeszowie. Tematem przewodnim tegorocznej konferencji będą badania w komunikacji. Znana jest już większość partnerów tego największego w branży wydarzenia.

Badania w komunikacji to trudny temat, którym zainteresowanie sygnalizowali uczestnicy poprzednich edycji Kongresu. Organizatorzy zdecydowali się więc podjąć go w tym roku.

– Program dynamicznie konstruujemy. Wkrótce opublikujemy pierwsze nazwiska tegorocznych prelegentów. Będą to osoby znane w świecie nauki oraz w biznesie public relations i jestem przekonany, że spełnią oczekiwania naszych uczestników – mówi dr Dariusz Tworzydło, pomysłodawca Kongresu. – Jak co roku i tym razem nie zabraknie też czasu na spotkania pozamerytoryczne – dodaje.

Organizatorem Kongresu, jak co roku, oprócz Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie jest RPR Group Agencja Public Relations. Sponsorami są już na pewno: Bank Pocztowy, Nasza Klasa oraz Press Service Monitoring Mediów. Merytorycznie współpracują z Kongresem: Związek Firm Public Relations, Polskie Stowarzyszenie Public Relations, Fundacja Internet PR, a w tym roku również Uniwersytet Warszawski.

– Podążając za trendami w komunikacji, w tej edycji Kongresu chcemy bardziej niż dotychczas wykorzystać przekaz wideo. Dlatego jednym z naszych partnerów jest videoPR.pl, który pomoże nam w produkcji i udostępnianiu w Internecie informacji wideo oraz zapewni transmisje wideo – podsumowuje dr Dariusz Tworzydło.

W tegorocznej transmisji internetowej zostaną wykorzystane najnowsze rozwiązania, które zapewnią komfortowy dostęp do wybranych wykładów. Najciekawsze prelekcje będą zarchiwizowane i udostępnione po Kongresie w serwisie wideokonferencyjnym. Serwis z zapowiedziami pojawi się w witrynie Kongresu jeszcze w marcu.

Zapraszamy do obejrzenia załączonej wideoinformacji oraz do wzięcia udziału w tegorocznym wydarzeniu.

Więcej informacji na stronie http://www.kongrespr.pl/

***

IX Kongres Public Relations jest kontynuacją rozpoczętego w roku 2001 cyklu konferencji, mających na celu propagowanie teorii i praktyki public relations. Pomysłodawcą Kongresu jest dr Dariusz Tworzydło. Atutem konferencji jest fakt połączenia teorii z praktyką. Obecnie jest to największe przedsięwzięcie z branży public relations w Polsce. Partnerami wydarzenia są min. Polskie Stowarzyszenie Public Relations oraz Związek Firm Public Relations. W roku 2004 Kongres został nominowany do nagrody Złote Spinacze Związku Firm PR, w kategorii event.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.