IX Kongres Public Relations już za miesiąc – Portal PR - 24PR




IX Kongres Public Relations już za miesiąc

10.03.2010 Kategoria: Imprezy. Autor: ipis

W dniu 21 kwietnia 2010 r. rozpocznie się trzydniowy IX Kongres Public Relations. Podczas konferencji odbędą się debaty, warsztaty oraz wystąpienia najlepszych polskich ekspertów i praktyków branży PR.

Podczas tegorocznego Kongresu nie zabraknie polityki, jak przystało na rok wyborczy. Ale głównymi zagadnieniami konferencji będą: Public Relations 2.0, temat traktujący o nowych trendach w PR oraz niezwykle istotny w naszej pracy pomiar efektów. – zdradza dr Dariusz Tworzydło, pomysłodawca i główny organizator Kongresu. W tematykę ostatnich wydarzeń na rynku PR wprowadzi uczestników Kongresu Adam ŁASZYN (Prezes Zarządu Alert Media Communications). Wystąpią również Katarzyna-PRUS MALINOWSKA (Dyrektor ds. Promocji i Komunikacja Direct Banking BZ WBK), Paweł TROCHIMIUK (Prezes Zarządu Związku Firm PR), Dariusz CHOŁOST z Korporacji Badawczej PRETENDENT oraz Dominik KAZNOWSKI (Head of marketing & PR, Nasza-klasa.pl). Pozostałych gości można poznać sięgając po program znajdujący się na stronie www.kongrespr.pl Najciekawsze wykłady IX Kongresu Public Relations zostaną zarchiwizowane i udostępnione w serwisie wideokonferencyjnym. Zapowiedź wydarzenia można już obejrzeć na stronie Kongresu w aktualnościach.

Organizatorem Kongresu, oprócz Zakładu Public Relations Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie jest Agencja Public Relations RPR Group. Merytorycznie w bieżącym roku organizatorzy nawiązali współpracę z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.

Po więcej informacji na tematy związane z programem i innymi kwestiami dotyczącymi IX Kongresu Public Relations zapraszamy na stronę www.kongrespr.pl.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.