Rusza Ad4Mass – innowacyjna platforma reklamy internetowej – Portal PR - 24PR




Rusza Ad4Mass – innowacyjna platforma reklamy internetowej

20.04.2010 Kategoria: Marketing internetowy. Autor: ipis

Na polskim rynku reklamowym pojawił się nowy gracz – internetowy system Ad4Mass. Dzięki prostocie obsługi i szybkości działania ma on duże szanse na walkę z konkurencją i przyciągnięcie osób, które w łatwy sposób chcą oferować miejsce reklamowe i zlecać kampanię w globalnej sieci.
Do końca marca 2010 r. trwały intensywne beta-testy Ad4Mass. Po ich pomyślnym zakończeniu podjęto decyzję o uruchomieniu serwisu w kwietniu.
„Tworząc Ad4Mass wiedzieliśmy, że wchodzimy na trudny rynek. Dlatego też postanowiliśmy przygotować platformę reklamową, która zdystansuje konkurencję pod względem swojej funkcjonalności. Wyróżnia nas przejrzysta i czytelna obsługa, zero jakichkolwiek formalności, brak ograniczeń zamieszczanych materiałów i szybkość działania.” – mówi Piotr Kasprzycki – Prezes GTW Media, spółki która stworzyła Ad4Mass.
Ad4Mass oferuje dziewięć rozmiarów powierzchni reklamowej, m.in.: standard skyscrapper 120px*600px, medium rectangle 300px*250px, billboard 750px*100px. Akceptuje również wszystkie popularne formaty reklamy: jpeg, gif, animowany gif, flash, swf.
Zasada działania Ad4Mass jest prosta. Wystarczy zarejestrować się na stronie ad4mass.pl i zadecydować czy chcemy być wydawcą czy reklamodawcą. Wydawcy bezpłatnie wprowadzają do systemu swoje witryny oraz określają i wyceniają udostępnione na nich miejsca reklamowe. Reklamodawcy w prosty, w pełni zautomatyzowany sposób tworzą i zlecają kampanie reklamowe, dobierając spośród oferty wydawców docelowe serwisy i miejsca spełniające ich oczekiwania. Nie ma potrzeby załatwiania żadnych formalności – o wszystko zadba Ad4mass.
Ad4Mass jest współfinansowany przez Unię Europejską ze Środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Ad4Mass jest innowacyjnym systemem obsługi reklamy internetowej stworzonym przez spółkę GTW Media Sp. z o.o. Spółka powstała w 2008 r. w celu wprowadzenia na rynek elektroniczny nowego serwisu www.oligoo.pl, który jest w chwili obecnej jednym z liderów wśród serwisów typu all-pay.
Ad4Mass to jedyny w Polsce system bez ograniczeń. Właściciele witryn, portali i stron internetowych mogą w nim oferować dowolną ilość miejsc, w wielu różnych kształtach i rozmiarach. Reklamodawcy jednym ruchem mogą zlecać kampanie jednocześnie do wielu wydawców – wybranych samodzielnie lub dopasowanych przez Ad4Mass do zadanego budżetu, terminu lub kategorii.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.