I Ogólnopolska Studencka Konferencja Naukowa „Public relations – sztuka skutecznej komunikacji” – Portal PR - 24PR




I Ogólnopolska Studencka Konferencja Naukowa „Public relations – sztuka skutecznej komunikacji”

25.05.2010 Kategoria: konferencje. Autor: ipis

I Ogólnopolska Studencka Konferencja Naukowa „Public relations – sztuka skutecznej komunikacji”, odbędzie się 27 maja 2010 r. w Koszalinie (Politechnika Koszalińska / Instytut Neofilologii i Komunikacji Społecznej, 75-343 Koszalin, ul. Kwiatkowskiego 6E, sala 13B).

Zakres tematyczny konferencji obejmie zagadnienia związane z komunikacją oraz kreowaniem wizerunku firm, polityków i innych podmiotów. Skupimy się także na obszarze etyki PR, zajmiemy rolą mediów w PR, wykorzystaniem Internetu, a także prezentować będziemy badania dotyczące postrzegania działań public relations. Pokażemy, czy warto realizować działania public relations miasta, angażować się w eventy, a także spróbujemy porozmawiać o tym, jak zmierzyć efekty starań PR-owców.

Szczegółowy program konferencji znajduje się pod adresem: http://futura.skn.tu.koszalin.pl/?page_id=14.

Podczas otwarcia konferencji (godz. 9:00) zostanie ogłoszony konkurs
dla studentów, którego organizatorem jest Zachodniopomorskie
Stowarzyszenie Public Relations (www.prdlapomorza.pl). Szczegóły zostaną podane podczas otwarcia konferencji, ale zachęcając do przybycia na konferencję nadmienimy tylko, iż będzie to pierwszy i jak na razie jedyny konkurs tego typu skierowany do studentów. Tym bardziej jest nam miło, iż informacja o jego ogłoszeniu będzie mieć miejsce na naszej uczelni.

Konferencja organizowana jest przez studentów działających w Studenckim Kole Naukowym Public Relations FUTURA (Instytut Neofilologii i Komunikacji Społecznej Politechniki Koszalińskiej), a skierowana jest przede wszystkim do studentów i młodzieży szkolnej zainteresowanej tematem. Zainteresowanie konferencją wyraziły także firmy i instytucje działające na koszalińskim rynku. Naszym zamiarem jest, aby konferencja była imprezą cykliczną, dlatego mamy nadzieję, że zainteresowanie firm i instytucji przekształci się we współpracę, którą wykorzystamy podczas
kolejnej konferencji.

Konferencję podzielono na trzy części, z których każda zawiera
wystąpienia studentów, a następnie panel dyskusyjny, który pozwoli
wymienić się opiniami, porozmawiać, może posprzeczać się, podyskutować.

Skoncentrujemy się na trzech obszarach:
– Sekcja I „O co chodzi z tym PiaRem?” z panelem dyskusyjnym: PR czy propaganda? Dlaczego mylimy pojęcia?
-Sekcja II „Czy polityce potrzebne są public relations?” z panelem
dyskusyjnym: Politycy, którzy zrobią wiele, aby zaistnieć w mediach?
– Sekcja III „Public relations? ? czy to się sprawdza?” z panelem
dyskusyjnym: „Z motyką na księżyc” czy ?mędrca szkiełko i oko”? ? Jak
mierzyć PR?

Zaprosiliśmy gości specjalnych, którzy potwierdzili swą obecność: red.
Tomasza Sekielskiego z TVN i TVN24, menedżera ds. PR jednej z
największych firm monitoringu mediów w Polsce PRESS-SERVICE Monitoring Mediów Panią Marlenę Sosnowską oraz red. Witolda Machurę, dziennikarza, prasoznawcę oraz właściciela wydawnictwa naukowego.

Uczestnictwo w Konferencji  jest bezpłatne.

W imieniu Studenckiego Koła Naukowego Public Relations FUTURA
Opiekun
dr Monika Kaczmarek-Śliwińska
mkaczmarek-sliwinska@wp.pl
www.monikakaczmarek-sliwinska.pl

Podobne wpisy:

Tagi: , ,







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.