ESKA z Coca-Cola rozpoczęły mundial. – Portal PR - 24PR




ESKA z Coca-Cola rozpoczęły mundial.

11.06.2010 Kategoria: EVENT. Autor: ipis

Rozpoczęła się wspólna akcja Radia ESKA i Coca-Cola: Uwolnij radość! – Mundial 2010 w Radiu Eska. Działania są zaplanowane na sześć tygodni i obejmują antenę stacji oraz internet, w którym uruchomiono specjalny serwis www.mundial.eska.pl. Za realizację kampanii, w tym kreację antenową oraz pomysły w internecie odpowiada Pracownia Kreatywna TIME 100% (Grupa Radiowa TIME SA). Serwis www.mundial.eska.pl stworzyła agencja interaktywna K2, a media zaplanował Starcom.

14.06 w Radiu ESKA startuje konkurs mundialowy. Słuchacze mają za zadanie odpowiedzieć na jak największą liczbę pytań związanych z mistrzostwami i piłką nożną. Do zabawy należy się zgłaszać sms’owo (nr 72740, 2,44 zł w tym VAT). Nagrodę główną jest dwuosobowy wyjazd na finał Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej w RPA. Otrzyma ją słuchacz, któremu na antenie uda się „wstrzelić” w setne pytanie i poprawnie na nie odpowiedzieć. Pozostali uczestnicy nie odejdą z pustymi rękami – każdy otrzyma super nagrodę. Do zdobycia są piłki Coca-Cola firmy Adidas, iPody Touch, aparaty cyfrowe, konsole PSP i wiele innych.

Radio ESKA przygotuje specjalne serwisy informacyjne poświęcone mundialowi. Reporterzy nie tylko będą przekazywać najświeższe informacje wprost z murawy, ale również odwiedzać kibiców w całej Polsce i sprawdzać, jak w różnych miejscach fani piłki nożnej „uwalniają radość” z mundialu – jak i komu kibicują.
W finałowy weekend Radio ESKA skupi się głównie na mundialu. Obecny na miejscu reporter będzie co godzinę relacjonował wydarzenia i przeprowadzał wywiady z kibicami.

W serwisie www.mundial.eska.pl słuchacze znajdą wszystkie informacje, jak bawić się i przeżywać mistrzostwa wspólnie Radiem ESKA i Coca-Cola: szczegóły konkursu, nagrody, zabawy, mundialowe ciekawostki. Serwis wyróżnia interaktywność – internauci mogą zaznaczać w nim miejsca w całej Polsce, w których warto „uwolnić radość” i razem z innymi kibicami przeżywać mundialowe emocje; słuchać relacji z wizyt reporterów Eski u kibiców, zamieszczać komentarze. W serwisie słuchacze mogą również pochwalić się, gdzie będą oglądać mecze i komu kibicują. Najciekawsze miejsca odwiedzi reporter Radia ESKA, kibiców nagrodzi mundialowymi gadżetami, a relacja z wydarzeni emitowana będzie na antenie.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.