Nadwozie i podwozie
Pięciodrzwiowe, pięciomiejscowe typu SUV, konstrukcja stalowa, samonośna. Do wyboru dwa silniki benzynowe oraz dwa wysokoprężne, zabudowane poprzecznie z przodu, napędzające oś przednią (2WD) lub oś tylną (AWD) poprzez pięcio- lub sześciostopniową przekładnię manualną albo sześciostopniową przekładnię automatyczną (w zależności od wersji modelowej).
Silniki 2.0 CRDi i 2.0 dostępne od początku sprzedaży. Silniki 1.7 CRDi i 1.6 w późniejszym terminie.
Silniki
WYSOKOPRĘŻNE
2.0 CRDi o mocy 136 KM
Typ i rodzaj R2.0; DOHC, rzędowy, 4-cylindrowy, pojedyncza turbosprężarka VGT
Pojemność skokowa 2,0 litry, 1998 cm3
Moc maksymalna 136 KM (100,0 kW) przy 4000 obr/min
Moment maksymalny 314 Nm przy 1800-2500 obr/min / 373Nm przy 2000-2500 AT
Zasilanie wysokociśnieniowe typu common-rail, wtrysk bezpośredni
Doładowanie turbosprężarka o zmiennej geometrii (VGT)
Norma emisji spalin Euro 5
1.7 CRDi o mocy 115 KM
Typ i rodzaj U2; DOHC, rzędowy, 4-cylindrowy, pojedyncza turbosprężarka VGT
Pojemność skokowa 1,7 litra, 1685 cm3
Moc maksymalna 115 KM (84,5 kW) przy 4000 obr/min
Moment maksymalny 255 Nm przy 1800-2500 obr/min
Zasilanie wysokociśnieniowe typu common-rail, wtrysk bezpośredni
Doładowanie turbosprężarka o zmiennej geometrii (VGT)
Norma emisji spalin Euro 5
BENZYNOWE
2.0 o mocy 163 KM
Typ i rodzaj Theta II; DOHC, rzędowy, 4-cylindrowy, zdwojony układ zmiennych faz rozrządu CVVT
Pojemność skokowa 2,0 litry, 1998 cm3
Moc maksymalna 163 KM (120,0 kW) przy 6200 obr/min
Moment maksymalny 194 Nm przy 4600 obr/min
Zasilanie wtrysk wielopunktowy
Norma emisji spalin Euro 5
1.6 o mocy 140 KM
Typ i rodzaj Theta II; DOHC, rzędowy, 4-cylindrowy, zdwojony układ zmiennych faz rozrządu CVVT
Pojemność skokowa 1,6 litra, 1591 cm3
Moc maksymalna 140 KM (103,0 kW) przy 6200 obr/min
Moment maksymalny 167 Nm przy 4500 obr/min
Zasilanie wtrysk wielopunktowy
Norma emisji spalin Euro 5
Skrzynie przekładniowe
2.0D 1.7D 2.0 1.6.
Manualna (MT) 6-stopniowa 6-st. 5-st. 6-st.
Automatyczna (AT) 6-st. —- 6-st. —-
Układy przeniesienia napędu
2.0D MT/AT 1.7D MT 2.0 MT/AT 1.6 MT
2WD S / —- S S / S S
AWD S / S —- S / S —-
S = wyposażenie seryjne
2WD
Przekazuje 100% mocy na koła przednie i współpracuje z elektronicznym system kontroli trakcji, przeciwblokowania hamulców ABS oraz opcjonalnym systemem stabilizacji toru jazdy ESC, obejmującym system kontroli zjazdu Downhill Brake Control i wspomagający ruszanie pod górę Hillstart Assist Control.
AWD
Elektronicznie sterowany system jednostopniowy (High) przekazuje w normalnych warunkach drogowych 100% mocy na koła przednie. Załączany ręcznie tryb blokady osiowej ‘Lock Mode’ rozdziela moc 50/50 pomiędzy oś przednią i tylną zwiększając trakcję na podłożu śliskim i wyłącza się samoczynnie powyżej prędkości 40 km/h.
Zawieszenie
Z przodu
Niezależne, kolumny MacPherson mocowane do ramy pomocniczej; sprężyny śrubowe, amortyzatory gazowe, stabilizator przechyłów nadwozia.
Z tyłu
Niezależne wielodrążkowe, mocowane do ramy pomocniczej; sprężyny śrubowe, amortyzatory gazowe ASD o zmiennej sztywności.
Układ kierowniczy
Rodzaj MDPS z przekładnią zębatkową, wspomaganie elektryczne
Przełożenie 15,9 : 1
Obroty kierownicy 2,96 (między położeniami skrajnymi)
Średnica zawracania 10,58 m
Układ hamulcowy
Wspomaganie Pojedynczy 11-calowy siłownik podciśnieniowy (wersja dla ruchu lewostronnego LHD)
Tandemowy siłownik 8+9-calowy (wersja dla ruchu prawostronnego RHD)
Hamulce przednie tarcze wentylowane, 300 x 28 mm
Hamulce tylne tarcze lite, 262 x 10 mm (2WD); 284 x 10 mm (AWD)
Hamulec pomocniczy dźwigniowy, ręczny
System ABS 4-kanałowy z EBD
System BAS Zwiększa siłę hamowania w sytuacjach awaryjnych
System DBC Ogranicza prędkość zjazdu do 8 km/h przy użyciu hamulców
Koła i ogumienie
Standardowe Stop lekki, 16 x 6,5J, ogumienie 215/70 R16
Opcjonalne Stop lekki, 17 x 6,5J, ogumienie 225/60 R17
Stop lekki, 18 x 6,5J, ogumienie 235/55 R18
Koło zapasowe (std) Brak, zestaw naprawczy ogumienia
Koło zapas. (opcja) Pełnowymiarowe z lekkiego stopu
WYMIARY (w mm)
Nadwozie
Długość całkowita 4440 Szerokość całkowita 1855*
Wysokość całkowita 1635** Rozstaw osi 2640
Rozstaw kół przednich 1614 Rozstaw kół tylnych 1615
Zwis przedni 890 Zwis tylny 910
Prześwit poprzeczny 172
*bez lusterek bocznych
**bez relingów dachowych
Wnętrze
z przodu z tyłu
Przestrzeń na głowę 992 977
Przestrzeń na nogi 1051 963
Szerokość na poziomie ramion 1440 1400
Szerokość na poziomie bioder 1364 1246
Pojemności (wszystkie wersje modelowe)
Zbiornik paliwa 55 litrów
Pojemność ładunkowa (VDA) 564 litry (komplet pasażerów)
1353 litry tylne oparcia złożone)
Zdolności off-roadowe
Kąt najazdu 22,70
Kąt zejścia 28,20
Kąt rampowy 17,70
Kąt trawersu 45,00
Maks. kąt podjazdu 44,190
Masy (w kg)
2,0 D MT / AT 2,0 MT / AT
Masa własna (min.) 1458~1679 / 1601~1712 1380~1561 / 1397~1580
Masa całkowita 2090(2WD) 2140(4WD) / 2140(4WD) 1980 / 2030
Maks. zdolność uciągu 2000 / 1600 2000 / 1600
*) przyczepa z hamulcem pomocniczym
Osiągi
2.0 D MT/AT 2.0 MT/AT
4WD
Prędkość maks., km/h 181 / 180 182 / 180
0-100 km/h, sekund 11,3 / 12,1 10,7 / 11,2
Prędkośc maks., km/h 182 / —- 184 / 182
0-100 km/h, sekund 10,8 / —- 10,4 / 10,6
Zużycie paliwa (w litrach/100 km)**
2.0 D MT/AT 2.0 MT/AT
4WD
Średnio 5,7 / —- 7,6 / 8,2
Emisja CO2, g/km 149 / —- 181 / 195
2WD
Średnio 5,5 / —- 7,5 / 7,9
Emisja CO2, g/km 147 / —- 177 / 187
** zużycie paliwa i emisja CO2: wstępne dane producenta