Polskie Stowarzyszenie Kart Podarunkowych z agencją Telma – Portal PR - 24PR




Polskie Stowarzyszenie Kart Podarunkowych z agencją Telma

27.08.2010 Kategoria: Agencje PR. Autor: ipis

Agencja Telma Group Communications podpisała umowę z Polskim Stowarzyszeniem Kart Podarunkowych. Współpraca będzie dotyczyć upowszechniania wiedzy dotyczącej istniejących oraz nowych produktów i usług na rynku.

Telma zajmie się również obsługą PR organizowanej Międzynarodowej Konferencji pt. „Perspektywy rozwoju rynku kart podarunkowych w Polsce”.

Za realizację projektu odpowiada Malwina Kwiatkowska, account executive agencji.

Polskie Stowarzyszenie Kart Podarunkowych powstało do promowania idei kart podarunkowych i kuponów prezentowych.

Podobne wpisy:

Tagi: , ,







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.