Przetarg wart 2 mln euro na kampanię oleju – Portal PR - 24PR




Przetarg wart 2 mln euro na kampanię oleju

31.08.2010 Kategoria: Agencje reklamowe. Autor: ipis

Polskie Stowarzyszenie Producentów Oleju ogłosiło przetarg na organizację kampanii promocyjno – informacyjnej dotyczącej oleju rzepakowego. Na ten cel planuje wydać 2 miliony euro w ciągu trzech lat.

Agencje zainteresowane współpracą mogą składać wnioski do 13 września. Umowa ma dotyczyć obsługi PR oraz działań marketingowych i eventowych.  Ponadto strategia PR musi obejmować e-PR, blogging, cause i community marketing oraz trendsetting.

Kampania skierowana będzie do mieszkańców średnich i dużych miast, którzy dbają o zdrowy tryb życia i preferują rodzinny styl życia. Działania mają także dotrzeć do mediów. Zasięg kampanii ma objąć teren Polski, Czech i Łotwy.

Podobne wpisy:

Tagi: , ,







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.