„BEAUTIFUL STORY“- rozpoczyna się nowa kampania marki odzieżowej RESERVED – Portal PR - 24PR




„BEAUTIFUL STORY“- rozpoczyna się nowa kampania marki odzieżowej RESERVED

11.09.2010 Kategoria: Realizacje. Autor: admin

Trwa jesienno–zimowa kampania RESERVED „BEAUTIFUL STORY”. Twarzami kampanii zostali Ania Jagodzińska, Karmen Pedaru i Tobias Sorensen. Jesienna kampania RESERVED potrwa do grudnia 2010 r.

Kampania prezentuje sylwetki trojga młodych ludzi ze świata mody, którym udało się zrobić światową karierę w modelingu. Jedną z nich jest Polka, Ania Jagodzińska, która obecnie znajduje się na siódmej pozycji w światowym rankingu topmodelek.

Każdy z bohaterów sesji zdjęciowej do kampanii RESERVED prezentuje swoje „beautiful story“  i indywidualną drogę sukcesu – Ania Jagodzińska zaczynała w małym rodzinnym miasteczku Sierpc, obecnie robi karierę w Nowym Jorku; Tobias Sorensen (Duńczyk), zanim został modelem zaczynał jako zwykły sprzedawca jeansów; Karmen Pedaru (Estonka), z zakompleksionej dziewczyny stała się  twarzą okładek wielu światowych magazynów.

Wizerunkowy charakter kampanii koncentruje uwagę odbiorcy nie tylko na przedstawianiu świata mody ale również ludzi ją tworzących.

Kampania skierowana jest do młodych ludzi w wieku 20-35 lat.

Mediami biorącymi udział w kampanii są: outdoor (billboardy 6×3, citylighty, siatki), prasa, telewizja oraz internet.

RESERVED zostało również jednym z głównych sponsorów programu TVN „Top Model – Zostań Modelką“, którego premiera odbędzie sie już 8 września. Od października w ramówce TVN Style planowany jest cykl programów „Beautiful Story-Piękna Historia“ prezentujący sylwetki celebrytów, których życiorysy zawodowe są świadectwem tego, że „piękne historie“ zdarzają się naprawdę.

Pomysłodawcą i opiekunem kreatywnym kampanii została agencja reklamowa Koledzy oraz Dział Marketingu Reserved. Produkcję zdjeciową przygotowała agencja fotograficzna AF Photo. Autorem zdjęć z kampanii jest Mateusz Stankiewicz. Stronę internetową stworzyła agencja Huncwot. Planowaniem mediów tradycyjnych zajął się dom mediowych Maxus, kampanię w internecie przygotowała agencja Cube.

Modele w kampanii: Ania Jagodzińska, Kamen Pedaru i Tobias Sorensen.

Jesienna kampania potrwa do grudnia 2010.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.