FORUM IAB 2010 – Program konferencji – Portal PR - 24PR




FORUM IAB 2010 – Program konferencji

28.09.2010 Kategoria: EVENT, INTERNET. Autor: ipis

Znany jest już program FORUM IAB 2010 – czwartej edycji konferencji internetowej. W pierwszym międzynarodowym dniu konferencji swój udział w roli prelegentów potwierdzili: Seth Godin (na żywo z Nowego Jorku), Mike Walsh, Chris Dobson, Juan Senor, Blake Chandlee i Laurent Delaporte.PROGRAM KONFERENCJI:

Pierwszy dzień konferencji : 3 listopada 2010, Multikino, Złote Tarasy, Warszawa

W pierwszym międzynarodowym dniu konferencji swój udział w roli prelegentów potwierdzili:

1. Seth Godin (na  żywo z Nowego Jorku) – najbardziej poczytny bloger świata! Autor kilkunastu światowych bestsellerów

2. Mike Walsh – światowy autorytet i keynote speaker w tematach związanych z cyfrową przyszłością

3. Chris Dobson – Executive VP and General Manager Global Ad Sales, BBC, Global

4. Juan Senor – CEO, Innovation Media, Spain

5. Blake Chandlee – VP, Facebook, Europe

6. Laurent Delaporte – Vice President Microsoft Advertising EMEA

Drugi dzień konferencji : 4 listopada 2010, Multikino, Złote Tarasy, Warszawa

Blok I – marketing interaktywny

9.00-9.20 Rejestracja gości + I przerwa kawowa
9.20-9.25 Powitanie gości
9.25- 9.50 Drogi ku synergii. Daniel Kotyras Dyrektor ds. Marketingu i PR NetArt
10.00-10.25 Database marketing- odpowiedni przekaz we właściwym czasie do właściwego odbiorcy,

Eliza Dyzma, Sales Manager Poland,  Planet 49

10.35-11.00 Kreacja szyta na miarę w komunikacji e-mailingowej programu lojalnościowego PAYBACK,

Krzysztof Dębowski, Dyrektor Zarządzający i Członek Zarządu, Łukasz Rzewuski,

Business Development Manager, SARE

11.10-11.35 Jeszcze piękniejsza sieć – Internet Explorer 9

Patryk Góralowski, Windows Consumer BG Lead, Consumer&Online, Microsoft Sp. z o.o

11.45-12.10 Czy warto mieć wielu partnerów – Ewolucja rynku reklamy graficznej. Rafał Janik,

Specjalista w zakresie mediów internetowych, marketingu i e-commerce,

12.10-13.10 Lunch
13.10-13.35 „Era bannera łupanego” – czyli jak szkodzimy klientom i sobie .

Przemysław Bartkowiak, Szef Sprzedaży w segmencie Internet Agora S.A.,

13.45-14.10 Ewolucja produktu reklamowego a eksplozja treści wideo w sieci Marcin Skowroński, Adam Bąkowski, Onet.pl
14.20-14.45 Telewizja internetowa – nowe wymiary, Marcin Pery, Prezes Zarządu, Redefine Sp. z o.o.
14.45-15.15 Przerwa kawowa
15.15-16.10 Remarketing w Google – Robert Rydz-Mościcki, Performance Media
16.20-16.45 Performance marketing – opłacalny związek reklamodawcy i wydawców. Co myślą na ten

temat sami zainteresowani. Jacek Pasławski – prezes Zarządu Novem, Tomasz Samul – dyrektor sieci afiliacyjnej Novem

16.55-17.20 WoMM = garnitur? czyli rozprawka o marketingowym krawiectwie…

Paweł Suchocki, Dyrektor Zarządzający Buzz Media

Blok II – marketing interaktywny – case study

9.00-9.20 Rejestracja gości + I przerwa kawowa
9.20-9.25 Powitanie gości
9.25- 9.50 Czy jesteś Hardcorem? Dawid Szczepaniak, Creative Director, Pride&Glory Interactive
10.00-10.25 OnLife-eksperyment społecznościowy. Mariusz Woźnicki –  Dyrektor Zarządzający,  Harder&Hader
Paweł Łojewski – Category Manager Mobile Communication, LG Electronics Polska Sp. z o.o.
10.35-11.00 Engagement ads (reklama społecznościowa) Joanna Nieminuszczy, Sales Director, Społeczności.pl
11.10-11.35 Synergia w kampaniach mediowych. Wpływ komunikacji offline na działania online.

Joanna Majewska, Marketing Manager,  Clear Channel Poland

11.45-12.10 Rozwiązania dedykowane w reklamie online- od pomysłu do narodzin.

Karolina Jakimowicz,Account Executive w Zespole ds Kontaktów Biznesowych z Kluczowymi

Klientami Indywidualnymi,  Łukasz Sysa, Koordynator ds Rozwiązań Kreatywnych w Dziale Akcji Specjalnych

Wirtualna Polska

12.10-13.10 Lunch
13.10-13.35 Jak globalne marki aktywują lokalne społeczności czyli Pepsi Orzeźwia Polskę.

Michał Owczarek, Creative + Strategy Director, Digital One

13.45-14.10 Sztuka kochania – nowe pozycje dla rodziców.

Marcin Biedrzycki, Dyrektor Marketingu Canpol Babies,  Bartosz Wysocki,

Dyrektor działu Klientów Strategicznych w Grupie Gazeta.pl

14.20-14.45 Community marketing na przykładzie case study Burn in head.

Marek Piotrowski, Prezes, FireFly;  Izabela Dąbrowska, Brand Manager marki Burn,  Coca Cola

14.45-15.15 Przerwa kawowa
15.15-16.10 Youtube wykorzystany marketingowo. Tomasz Czudowski, Google.pl
16.20-16.45 Wykorzystanie marketingu wyszukiwarkowego w kampanii prezydenckiej 2010 – historia sukcesu

prezydenta Bronisława Komorowskiego. Mateusz Ostachowski, Członek Zarządu, Kompan.pl

16.55-17.20 Familie.pl- w poszukiwaniu unikalności. Jarosław Tokarczyk, Prezes, Edytor Sp. z o.o

Blok III – IAB market trends & know how

9.00-9.20 Rejestracja gości + I przerwa kawowa
9.20-9.25 Powitanie gości
9.25- 9.50 Powrót do przyszłości. Internet 2030 – tam już byliśmy. Artur Zawadzki, Prezes, Gemius
10.00-10.25 Porównanie skuteczności reklamy video w internecie i TV.

Karol Suchenek, Dyrektor Sprzedaży Agencyjnej i Performance O2

10.35-11.00 Czy CTR prawdę Ci powie? Rzecz o zmianach w podejściu do planowania i pomiaru kampanii on-line.

Anna Sakowicz, Partner,  Mindshare

11.10-11.35 Sewisy społecznościowe jako przestrzeń badawcza. Krzysztof Sobieszek, Nasza klasa
11.45-12.10 Co można kupić za pieniądze w marketingu, czyli nowe spojrzenie na media: paid, owned,earned.

Tomasz Rzepniewski, Director,  MEC Interaction

12.10-13.10 Lunch
13.10-13.35 Polska na tle Europy i Świata. Andrzej Garapich, PBI
13.45-14.10 Wyniki Badania AdEx 3Q 2010 – Aleksandra Łuczyńska, Assistant Manager
Business Development PwC Polska
14.20-14.45 Perspektywy rozwoju i trendy w bankowści internetowej. Rafał Borkowski, Dyrektor Marketingu, Mbank
14.45-15.15 Przerwa kawowa
15.15-16.10 Czy obecność mojej marki na Facebooku w ogóle ma sens?

Dariusz Andrian, Dyrektor Generalny , Michał Wolniak, Dyrektor Kreatywny ,Heureka

16.20-16.45 Blogerzy, trendsetterzy i inni lanserzy… Maciej Budzich, MediaFun
16.55-17.20 Forum IAB 2011, czyli o tym co będzie na ustach wszystkich za rok,

a po raz pierwszy będzie można to usłyszeć już teraz – czyli o rosnącym fenomenie

geolokalizacji, Łukasz Lewandowski, Dyrektor Współzarządzający K2 Internet SA

Podobne wpisy:

Tagi: ,







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.