Go Culture pomoże Łodzi w walce o tytuł ESK 2016 – Portal PR - 24PR




Go Culture pomoże Łodzi w walce o tytuł ESK 2016

08.09.2010 Kategoria: Agencje PR. Autor: ipis

Miasto Łódź jest w gronie polskich miast ubiegających się o tytuł Europejskiej Stolicy Kultury 2016. Agencja Go Culture będzie odpowiadać za realizację kampanii promocyjnej, działania public relations oraz produkcję filmową.

Plan kampanii już jest realizowany. Od września powstaje film promocyjny „Odkryta”, który będzie ukazywał stolicę województwa łódzkiego jako miasto tajemnicze i pełne zagadek. Pracami nad projektem kieruje reżyser Borys Lankosz. Film ma być gotowy pod koniec września.

Hasłem Łodzi w walce o miano Europejskiej Stolicy Kultury 2016 jest: Rewolucja wyobraźni. Projekt zakłada częste nawiązania do głównego motta kampanii.

Podobne wpisy:

Tagi: , , ,







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.