Hyundai – najszybciej rosnącą marką motoryzacyjną – Portal PR - 24PR




Hyundai – najszybciej rosnącą marką motoryzacyjną

20.09.2010 Kategoria: Marka. Autor: admin

Hyundai Motor Company – najszybciej rozwijająca się firma motoryzacyjna, odnotowała wzrost wartości marki o 9,3 procent w porównaniu z rokiem ubiegłym w zestawieniu Best Global Brands 2010, opracowanym przez Interbrand*.

Hyundai, notowany jest na liście Best Global Brands (Najlepsze Globalne Marki) nieprzerwanie od sześciu lat, zajął w tegorocznym rankingu 65 pozycję (na 100 marek).

Marka Hyundai utrzymuje stały wzrost od 2005 roku, kiedy to zadebiutowała na 84 miejscu. Wzrost na poziomie 9,3 procent w tym roku znacznie przekracza średnią w branży wynoszącą 2,8 procent.

„Przyglądając się bliżej temu wynikowi należy stwierdzić, że marce Hyundai udało się odnieść sukces w oparciu o takie atrybuty, jak: jakość i design. Firma ma aktualnie mocną ofertę produktową i była widoczna podczas Mistrzostw Świata. Przyjęte przez markę strategie, zdecydowanie opłaciły się” – skomentował przedstawiciel Interbrand.

Rozpoznawalność marki Hyundai znacząco wzmocniła się na dużych rynkach samochodowych (Chiny i Stany Zjednoczone) oraz rynkach wschodzących. Nastąpiło to dzięki zróżnicowanej gamie produktowej firmy, wysokiej jakości samochodów oraz agresywnym działaniom marketingowym. W USA, wprowadzenie nowej Sonaty znacznie wpłynęło na osiągnięcie rekordowej sprzedaży, podczas gdy w Chinach Hyundai podwoił sprzedaż w 2009 r. w porównaniu z rokiem poprzednim.

W celu wzmocnienia świadomości marki Hyundai kontynuuje działania inwestycyjne w innowacyjne programy marketingowe. Firma będzie sukcesywnie wprowadzać kolejne modele, stworzone w oparciu o najwyższą jakość i odzwierciedlające nowy język projektowania Fluidic Sculpture (Opływowa Rzeźba).

  • § Wartość marki 5 miliardów USD, 65 miejsce w rankingu na 100 marek   (wzrost o 4 miejsca w porównaniu z rokiem 2009)
  • § Najwyższy wskaźnik wzrostu (9.3%) w branży motoryzacyjnej
  • § Stały wzrost od debiutu w rankingu w 2005 roku

*Interbrand (www.interbrand.com) lider wśród firm konsultingowych zajmujących się badaniem marki i autor corocznego rankingu „Best Global Brands”. Firma Interbrand została założona w 1974 roku i ma biura w 30 miastach w ponad 20 krajach na całym świecie.

Podobne wpisy:

Tagi:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.