Koniec pierwszego etapu konkursu „Złote Spinacze 2010” – Portal PR - 24PR




Koniec pierwszego etapu konkursu „Złote Spinacze 2010”

03.09.2010 Kategoria: Agencje PR, EVENT, Konkursy. Autor: ipis

Wczoraj dobiegł końca ostateczny termin zgłaszania projektów do konkursu „Złote Spinacze 2010”, tym samym rozpoczął się proces wyłaniania tegorocznych zwycięzców.

Kandydatury podzielone zostały na 12 kategorii głównych: PR korporacyjny; PR produktu; Kampania edukacyjna; Komunikacja antykryzysowa i/lub komunikacja kryzysowa; Public Affairs i Lobbying; Kampania społeczna; Komunikacja wewnętrzna; Event komercyjny; Event społeczny, Launch nowego produktu, usługi lub firmy; Corporate Social Responsibility; PR miejsca, miasta lub regionu; oraz na 3 specjalne: Kreatywność; Efektywność; PR on-line.

Konkurs skierowany jest do: agencji Public Relations, korporacji i firm, organów samorządowych, instytucji państwowych, organizacji pozarządowych oraz innych podmiotów realizujących projekty PR.

11 października zostanie ogłoszona lista nominowanych projektów do zwycięstwa. Następnie przeprowadzony zostanie II etap rywalizacji. Uroczyste ogłoszenie wyników w konkursie „Złote Spinacze 2010” odbędzie się 25 listopada 2010 r., na specjalnie zorganizowanej gali finałowej.

Podobne wpisy:

Tagi: , ,







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.