Mondial Assistance laureatem programu Firma Przyjazna Klientowi – Portal PR - 24PR




Mondial Assistance laureatem programu Firma Przyjazna Klientowi

30.09.2010 Kategoria: EVENT, turystyka, Ubezpieczenia. Autor: ipis

Mondial Assistance, lider rynku assistance i ubezpieczeń turystycznych, został uhonorowany Certyfikatem Firma Przyjazna Klientowi. Nagroda została  przyznana firmie już po raz drugi. Laureatami programu co roku są firmy wyróżniające się pod względem jakości obsługi klienta i skutecznej realizacji strategii zarządzania w tym obszarze. Kontakt pracowników z klientem to pierwszy krok świadczenia usług pomocowych w Mondial Assistance. Ze względu na specyfikę większości zdarzeń losowych, klienci obsługiwani są często w nietypowych i stresujących sytuacjach. Z tego powodu pracownicy zajmujący się obsługą klientów to osoby nieprzypadkowe i wykazujące się szczególnymi kompetencjami.

Przyznanie Mondial Assistance Certyfikatu cieszy podwójnie. Nagroda to po pierwsze  zaszczyt oraz wyraźny sygnał, iż starania i wysiłki nasze oraz naszych pracowników nie idą na marne. Certyfikat to także wyraz docenienia kluczowego obszaru działalności firmy, a dla klientów gwarancja obsługi na najwyższym poziomie. Kluczem do sukcesu jest jednak świadomość, że Certyfikat Firma Przyjazna Klientowi to również odpowiedzialność dla firmy. Wyróżnienie zobowiązuje, aby wciąż podnosić standardy jakości. Zdobycie Certyfikatu po raz kolejny pokazuje, że jest to możliwe – mówi Tomasz Frączek, Prezes Zarządu Mondial Assistance.

Tegoroczna gala wręczenia Certyfikatów odbyła się 27 września 2010 roku w Hotelu Polonia Palace w Warszawie. Patronat honorowy nad programem sprawują Stowarzyszenie Konsumentów Polskich oraz Instytut Badania Rynku, Konsumpcji i Koniunktur.

Źródło: Euro RSCG Sensors

Podobne wpisy:

Tagi: , ,







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.