On Board PR stworzy strategię dla nowych dermokosmetyków – Portal PR - 24PR




On Board PR stworzy strategię dla nowych dermokosmetyków

06.09.2010 Kategoria: Agencje PR. Autor: ipis

Agencja On Board PR podpisała umowę ze spółką Adamed Consumer Healthcare, dotyczącą przygotowania strategii oraz realizacji działań public relations dla nowej linii dermokosmetyków INSIDE.

On Board PR zajmie się obsługą w zakresie Brand PR, media relations oraz komunikacji B2B skierowanej do farmaceutów. Umowę podpisano 6 września 2010 r.

Strategią oraz realizacją działań public relations zajmuje się zespół z działu  Pharmaceuticals, Biotechnology&Medical Market Consulting, kierowany przez Ewę Marczyk-Chłopecką.

Adamed Consumer Healthcare to spółka polskiej firmy farmaceutycznej Adamed, która oferuje m. in.  produkty OTC, suplementy diety oraz dermokosmetyki INSIDE.

Źródło: On Board PR

Podobne wpisy:

Tagi: , ,







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.