Śniadanie z apetytem na kolory – Portal PR - 24PR




Śniadanie z apetytem na kolory

20.09.2010 Kategoria: Imprezy. Autor: IMR advertising

Pochmurne wrześniowe przedpołudnie w warszawskiej restauracji St. Antonio rozjaśniały wielobarwne kosmetyki i pokazy wizażu na twarzach odważnych dziennikarek. Śniadaniem prasowym IMR advertising by PR rozpoczęła roczną kampanię promocyjną dla Golden Rose.

Tradycją wprowadzoną i z powodzeniem kultywowaną przez IMR advdertising by PR stały się welcome drinki, które łagodnie rozjaśniają umysły przedstawicieli mediów podczas kameralnych promocji.
Tym razem wśród kilkudziesięciu pań w restauracji St. Antonio pojawiło się dwóch panów redaktorów, co należy odnotować z kronikarskiego obowiązku i wyciągnąć stosowne wnioski, albowiem prezentowane kosmetyki mogły posłużyć wyłącznie kobietom. Dlaczego mężczyźni interesują się damską kosmetologią to wdzięczny temat, ale już na inną relację.
Rynek kosmetyczny jest olbrzymi – również w Polsce. Trudno się na nim poruszać zdecydowanej większości pań, również tym o bardzo wyrafinowanych gustach.
Jak wiemy, kosmetyki do pielęgnacji i upiększania cery, oczu, ust, paznokci, włosów i ciała muszą być idealnie dopasowane do indywidualnych właściwości i potrzeb każdej kobiety. Istnieje wiele przykładów na uczulając moc niektórych preparatów, ale ta przypadłość dotyczy małych i tanich producentów.
Inaczej jest z Golden Rose. To światowa marka szczycąca się doskonałymi laboratoriami i najwyższą jakością komponentów używanych do wyrobów kosmetycznych. Ścisła kontrola jakości produkcji na każdym etapie i estetyka opakowań dopełniają obrazu marki Golden Rose.

Dziennikarki z prasy branżowej, kobiecej, społecznościowej oraz z portali internetowych obejrzały film z nowoczesnej fabryki Golden Rose w Turcji i wysłuchały komentarzy prezes Golden Rose w Polsce, Ewy Pawłowskiej, którą wspomagała Wioletta Wilisz, menedżerka ds. marketingu i PR. Dodajmy, iż w cennymi wiadomościami handlowymi dzieliła się Joanna Pawłowska, odpowiadająca za sieci sprzedaży.

Z niecierpliwością oczekiwano na pokazy makijaży oraz praktyczne indywidualne porady dla dziennikarek, które wyraziły chęć poddania się zabiegom upiększającym na oczach wszystkich obecnych.
Wizażystka Marta Pawlik-Antoniak, współpracująca z Golden Rose od siedmiu lat, okazała się nie tylko wyjątkowo sprawną kosmetyczką, ale także ujawniła talenty komentatorskie, omawiając wykonywane przez siebie na twarzach dziennikarek poszczególne czynności z uzasadnieniem, jaki kosmetyk, dlaczego i dla osiągnięcia jakiego efektu stosuje.
Marta Pawlik-Antoniak podkreśliła, iż w jej pracy dla Golden Rose nie zdarzyło się, aby któraś z klientek firmy zgłaszała uczulenia alergiczne lub w inny sposób kwestionowała jakość używanych kosmetyków firmy.
Dziennikarki, dla których zabrakło czasu na wypróbowanie kosmetyków na własnej skórze, zostały zaproszone do 20 salonów firmowych w całej Polsce, w których kosmetyczki służą radami i demonstrują, jak najlepiej skorzystać z gamy kosmetyków Golden Rose.

Jak powszechnie wiadomo, na dobre samopoczucie ma wpływ nie tylko wygląd, ale także właściwa dieta. Odpowiednią kompozycję menu zapewniła Monika Iskandar z IMR advertising by PR, zamawiając w kuchni restauracji St. Antonio przystawki i dania gorące mające wpływ na podkreślenie urody dziennikarek biorących udział w spotkaniu.

Obaj panowie redaktorzy, choć bez makijaży, również z uznaniem degustowali zdrowe potrawy.

Podobne wpisy:

Tagi: ,







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.