„W trosce o naturę” – akcja Target BPO i Ligi Ochrony Przyrody – Portal PR - 24PR




„W trosce o naturę” – akcja Target BPO i Ligi Ochrony Przyrody

16.10.2010 Kategoria: Ekologia. Autor: admin

Firmy często inicjują akcje proekologiczne kierując się poczuciem obowiązku i dbając o dobry wizerunek przedsiębiorstwa. Niestety często są one uciążliwe dla pracowników i kooperantów a w efekcie mogą wręcz zniechęcać do dbania o środowisko. Nie musi jednak tak wcale być. Na ciekawy pomysł wpadła łódzka firma Target BPO – jeden z liderów outsourcingu sprzedaży w kraju. Wraz z Ligą Ochrony Przyrody rozpoczęła realizację programu proekologicznego „W trosce o naturę”. Jest to przedsięwzięcie polegające na zastępowaniu nieekologicznych produktów codziennego użytku artykułami o identycznym zastosowaniu, wytrzymałości i jakości, ale bardziej przyjaznymi dla środowiska naturalnego. Akcja obejmuje poszukiwanie przedmiotów, które mogłyby przypominać nam o potrzebach środowiska w domu, pracy i podczas wypoczynku. W założeniu mają być one pomysłowe, ładnie wykonane i atrakcyjne dla odbiorców.

Target BPO chce przyczynić się do tego, aby zdrowy, ekologiczny tryb życia stał się dla ludzi czymś bardziej naturalnym i oczywistym, a zarazem także przyjemnym – tłumaczy Łukasz Gajewski, Prezes Target BPO. – Niewiele trzeba, by zmienić swoje myślenie i zwiększyć swoją wrażliwość na potrzeby natury. Do inicjatorów akcji ekologicznych należy jednak takie ich przygotowanie, by faktycznie zachęcały do pozytywnych działań, budziły dobre skojarzenia i emocje – dodaje.

Target BPO to firma specjalizująca się w outsourcingu procesów biznesowych. Zwiększa wydajność działania przedsiębiorstw, podnosi jakość procesów i optymalizuje koszty. Efektywnych rozwiązań szuka jednak nie tylko w wymiarze biznesowym.

Z doświadczenia w branży outsourcingowej wiemy, że te same cele można osiągnąć przy zużyciu mniejszej ilości środków i energii. Dlatego właśnie, wspólnie z Ligą Ochrony Przyrody zaangażowaliśmy się w kampanię, która pokaże, że życie w zgodzie z naturą nie musi wymagać od nas wielkich wyrzeczeń, a może być wręcz atrakcyjne i miłe – mówi Łukasz Gajewski.

W ramach akcji „W trosce o naturę” współpracownicy i przyjaciele firmy będą regularnie otrzymywać ekologiczne przedmioty codziennego użytku. Kampanię rozpoczęła wysyłka ołówków i kolorowych kredek wykonanych z makulatury. Kolejnym gestem było przesłanie krokomierzy, które miały zachęcać do spaceru w Europejski Dzień Bez Samochodu.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.