Ad-Vice rozwija marketing – Portal PR - 24PR




Ad-Vice rozwija marketing

08.10.2010 Kategoria: Agencje PR, INTERNET, MARKETING, Social media. Autor: ipis

Wraz z początkiem października rozpoczęła funkcjonowanie nowa jednostka w strukturze – dział marketingu. Stworzenie tej komórki wiąże się z zaktualizowaną strategią rozwoju firmy, która została zaakceptowana na wrześniowym spotkaniu głównych udziałowców.Prace zespołu marketingu będą skoncentrowane głównie na kwestiach promocji sieci, w tym przede wszystkim budowie wizerunku firmy oraz jej produktów. W ramach aktywności promocyjnych wykorzystane będą wszelkie dostępne kanały marketingu. Szczególny nacisk zostanie położony na rozwiązania z obszaru PR oraz social media. Dodatkowo zespół będzie wspierać inne działy firmy: sprzedaży oraz witryn. Docelowo kompetencje działu zostaną poszerzone o obszar produktowy (R&D).

Dział marketingu prowadzi Jarosław Roszkowski, który jednocześnie pełni funkcję Członka Zarządu ds. Strategii.

Roszkowski jest związany z branżą reklamową od 14 lat. Pełnił m.in. funkcję dyrektora mediów w domu mediowym Starlink oraz Prezesa domu prasy regionalnej Mediatak. Jest autorem i pomysłodawcą cyklicznego raportu opisującego rynek reklamowy w Polsce, przygotowywanego przez Starlink. W lipcu 2010 roku został Członkiem Zarządu Ad-Vice, gdzie nadzoruje prace działu traffic oraz marketingu.

Do zespołu dołączyła Marta Grodner pełniąca funkcję specjalisty ds. marketingu. Grodner będzie wspierać proces realizacji przyjętej strategii marketingowej. Wcześniej pracowała w Dziale Badań Rynkowych w UPC Polska oraz w kreacji agencji reklamowej DDB. Współpracowała również ze studiem postprodukcyjnym Platige Image.

Źródło: Ad-Vice

Podobne wpisy:

Tagi: , ,







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.