Akcja „Aktywne Miasto” – Portal PR - 24PR




Akcja „Aktywne Miasto”

07.10.2010 Kategoria: Kampania, MARKETING, media, Sport. Autor: ipis

Ruszyła I edycja Ogólnopolskiego Konkursu „Aktywne Miasto”. Celem programu jest wyróżnienie miast najbardziej zaangażowanych w promocję zdrowego i aktywnego stylu życia wśród mieszkańców. PRESS-SERVICE Monitoring Mediów jest Oficjalnym Partnerem Konkursu.Projekt adresowany jest do wszystkich miast w Polsce, które poprzez różne działania oraz akcje społeczne propagują rekreację, sport amatorski i profesjonalny wśród swoich mieszkańców. Konkurs jest częścią Programu Rozwoju Rekreacji w Miastach i Promocji Aktywnych Miast.

Z badań PRESS-SERVICE Monitoring Mediów wynika, że zdecydowana większość dużych polskich miast jest obecna w mediach przede wszystkim w kontekście sportu. Takie wnioski płyną z raportu STOLICE REGIONÓW, będącego analizą wizerunku miast wojewódzkich w prasie. Sport dominuje w doniesieniach prasowych nad innymi ważnymi dziedzinami rozwoju miejscowości, takimi jak inwestycje, biznes czy kultura. Oferuje ogromny potencjał do wykorzystania w strategiach promocji miast i firm, co potwierdzają wyniki raportu medialnego POLSKA PIŁKA.

Patronat PRESS-SERVICE Monitoring Mediów nad Konkursem „Aktywne Miasto” jest naturalną kontynuacją zaangażowania firmy w projekty, które mają na celu pokazanie roli marketingu sportowego w budowaniu wartości marek miast i regionów (Sport Marketing Promotion, Press Euro, Kibicowska Polska).

Organizatorem Programu i Konkursu AKTYWNE MIASTO jest SPORTWISE GROUP  – Agencja Marketingu Sportowego od lat aktywnie promująca ideę rozwoju rekreacji w miastach i promocji miast przez sport. Ogłoszenie wyników konkursu zaplanowano na marzec 2011 r. podczas uroczystej gali. Laureaci otrzymają Certyfikaty, Statuetki i Wyróżnienia.

Więcej informacji na stronie projektu www.aktywnemiasto.eu

Źródło: PRESS-SERVICE

Podobne wpisy:

Tagi: , , , ,







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.