Eskadra PUBLICA wierna ideałom marki YOSKINE – Portal PR - 24PR




Eskadra PUBLICA wierna ideałom marki YOSKINE

28.10.2010 Kategoria: Agencje PR, Kampania. Autor: ipis

Organizacją konferencji prasowej z udziałem m.in. Anny Marii Jopek i Urszuli Dudziak rozpoczęła się współpraca agencji PR Eskadra PUBLICA z YOSKINE – najbardziej ekskluzywną marką w portfolio firmy DAX Cosmetics. Eskadra PUBLICA odpowiada nie tylko za koncepcję i organizację spotkania, ale też realizację rocznej kampanii PR, a przede wszystkim za projekt nowej strategii komunikacji marki opartej na idei: „YOSKINE. Wierna swoim ideałom„. Agencja została wybrana w drodze przetargu.

W ramach współpracy, Eskadra PUBLICA odpowiada za komunikację zewnętrzną marki YOSKINE, w tym media relations, e-PR i WOMM, events oraz działania B2C. Wszystkie aktywności public relations będą realizowane w zgodzie z założeniami nowej strategii komunikacji marki, którą opracowali konsultanci agencji Eskadra PUBLICA. „Początkowo, zaproponowana przez nas strategia miała obejmować tylko kampanię PR, ale tak bardzo spodobała się Klientowi, że stopniowo będzie wprowadzana także w innych obszarach promocji marki” – mówi Ewa Kaczmarek, Client Service Director w Eskadra PUBLICA.

Pierwszym projektem zrealizowanym przez Eskadrę PUBLICA dla YOSKINE była konferencja prasowa inaugurująca nową strategię marki i wprowadzająca na rynek linię kosmetyków YOSKINE 60+, skierowanych do kobiet dojrzałych. Podczas spotkania przedstawiono wyniki badań dotyczących wartości i ideałów, które przyświecają Polkom (realizacja: Millward Brown SMG/KRC). Konferencję uświetnił wspólny koncert ambasadorki marki YOSKINE – Anny Marii Jopek i Urszuli Dudziak – artystki będącej wyjątkowym przykładem kobiety wiernej swoim ideałom, która osobiście przetestowała i entuzjastycznie oceniła kosmetyki YOSKINE 60+. Spotkanie z dziennikarzami i sympatykami marki YOSKINE zorganizowane w  Skwerze – filii Centrum Artystycznego Fabryka Trzciny – poprowadziła dziennikarka Beata Sadowska.

Za obsługę nowego klienta Eskadry PUBLICA odpowiadają Ewa Kaczmarek – Client Service Director, Natalia Makowska – Senior Account Executive oraz Ewa Rozner-Zambrzycka, Account Executive.

Źródło: Eskadra Publica

Podobne wpisy:

Tagi: ,







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.