Event wprowadzający na rynek MAGAZYN „Place For Dance” case study – Portal PR - 24PR




Event wprowadzający na rynek MAGAZYN „Place For Dance” case study

21.10.2010 Kategoria: Imprezy, Reklama. Autor: ipis

Opis sytuacji: 
We wrześniu ukazał się pierwszy numer lifestylowego dwumiesięcznika o tematyce tanecznej: „PLACE FOR DANCE”. Redaktorem naczelnym magazynu jest znany choreograf i tancerz – Maciej Zakliczyński. Nowy tytuł jest dla czytelników swoistym przewodnikiem po świecie tańca.
Magazyn zawiera między innymi wywiady z tancerzami, choreografami i reżyserami widowisk tanecznych z całego świata, sylwetki ludzi, dla których taniec jest stylem życia, taneczne historie zarówno mistrzów tańca, jak i początkujących. W „Place For Dance” znajdują się także reportaże z tanecznych wydarzeń oraz praktyczne porady instruktorów i pedagogów tańca. Działy magazynu zostały nazwane ze względu na miejsca, gdzie można tańczyć. Dział „Teatr” zawiera informacje o najważniejszych premierach i spektaklach tanecznych w Polsce. „Parkiet” – to świat tańca towarzyskiego, turnieje, mistrzostwa, reportaże i relacje. „Ulica” – tam znajdują się takie style jak hip-hop, street dance, new style oraz alternatywna sztuka uliczna. W tytule znajdzie się również dział „Folk” – zawierający informacje o etnografii tańca, jego kulturze i tradycji. „Place for Dance” adresowany jest do zainteresowanych tańcem kobiet i mężczyzn w wieku 25+, mieszkańców miast traktujących taniec jako nieodzowny element życia, rodzaj aktywności fizycznej czy też formę spędzenia wolnego czasu

Cel:
Wsparcie działań związanych z wprowadzeniem magazynu „Place For Dance” na rynek” oraz dotarcie do wybranych grup docelowych:

  • Media
  • Potencjalni reklamodawcy
  • Celebryci
  • Profesjonaliści (tancerze, trenerzy, szkoły tańca)

Realizacja:
Ideą wydarzenia było stworzenie takiego widowiska, które swoim charakterem będzie nawiązywało bezpośrednio do profilu magazynu. Koncepcją kreatywną eventu było przeniesienie gości do świata tańca, poprzez rozbudowaną choreografię, która łączyła najważniejsze style taneczne: m.in. walca, salsę, czy jazz. W ten sposób możliwe było ukazanie, jak szeroką dziedziną jest taniec, który obecnie można nazwać sposobem na życie. Działania Orchidea Group objęły zarówno produkcję, jak i koordynację eventu, w tym:

  • Wytypowanie miejsca
  • Obsługę zaplecza technicznego (światło, dzwięk, multimedia)
  • Scenografię
  • Obsługę muzyczną
  • Koordynację cateringu
  • Produkcję materiałów BTL

Agencje:
•  EVENT – Orchidea Group (www.orchideagroup.pl)
•  PR – Glaubicz Garwolińska Consultants (www.glaubicz.pl)

 Za realizację choreografi odpowiadały zaprzyjaźnione szkoły  tańca

  • WalcKatarzyna Krupa, Cezary Olszewski
  • Taniec brzuchaSzkoła Tańców Karaibskich „SalsHall Ortodox”
  • Salsa – Salsa Libre  
  • Hip-hopBelong To Beat  
  • PasodobleJanja Lesar i Krzysztof Hulboj
  • BaletNika Warszawska i Błażej Ciszek
  • JazzJazz One 

 Podsumowanie

Frekwencja:
Liczba gości wyniosła 234 osoby, w tym:

  • Przedstawiciele mediów – 23 redakcje (7 kamer)
  • Przedstawiciele agencji fotograficznych – 6
  • Przedstawiciele reklamodawców – 78
  • Celebryci (14)

 Efekty medialne:
Wsparcie PR eventu zowocowało obecnością tematu we wszystkich typach mediów: prasa, Internet, telewizja, agencje informacyjne, agencje fotograficzne

  • RTV: 6 (*8)
    • o4 publikacje w stacjach telewizyjnych
    • o2 relacje w telewizjach internetowych
  • Prasa/Internet: 13
  • Agencje fotograficzne: 7 opublikowanych galerii zdjęć z eventu

 
Galeria zdjęć

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.