Hyundai wspiera kampanię na rzecz walki z ubóstwem – Portal PR - 24PR




Hyundai wspiera kampanię na rzecz walki z ubóstwem

19.10.2010 Kategoria: Kampania. Autor: admin

Hyundai Motor Company przyłączył się do światowej kampanii White Band 2010, której celem jest aktywne przeciwstawianie się ubóstwu i nierówności.
Pracownicy firmy na całym świecie zachęcani będą do noszenia na ręce białych bransoletek, symbolicznie wyrażających solidarny głos sprzeciwu wobec problemu biedy i nierównych warunków życia.

Główne działania, takie jak wspólne eventy dla Klientów połączone ze zbiórką pieniędzy zostaną przeprowadzone w przedstawicielstwach Hyundaia w ponad 22 krajach – miejsca te, będą przez 3-tygodniowy okres trwania kampanii widocznie oznakowane plakatami promocyjnymi, zawierającymi hasło przewodnie „Stand Up, Take Action” przetłumaczone na odpowiednie języki.

Do akcji przyłączyli się także pracownicy oraz dealerzy Hyundai Motor Poland w całej Polsce, którzy zachęcać będą odwiedzających ich salony Klientów do zakupu specjalnie oznakowanej, białej bransoletki.

W salonach pojawią się także plakaty informujące o skali problemu światowego głodu oraz wynikającej z tego faktu umieralność ludzi.

Środki finansowe uzyskane ze sprzedaży bransoletek trafią do potrzebujących za pośrednictwem polskiego oddziału UNICEF.

Zapoczątkowana w 2005 roku kampania White Band ma na celu wzmocnienie świadomości społecznej na temat ubóstwa oraz wspierania Milenijnych Celów Rozwoju (Millennium Development Goals), obejmujących zmniejszenie śmiertelności dzieci i poprawę zdrowia matek do 2015 roku. Kampania organizowana jest co roku 17 października, który został ustanowiony przez ONZ Międzynarodowym Dniem Walki z Ubóstwem.

Hyundai Motor Company uczestniczy w kampanii nieprzerwanie od czterech lat, wypełniając tym samym swoje obowiązki wynikające z odpowiedzialności społecznej biznesu.

Założona w 1967r. firma Hyundai Motor Company przekształciła się w Koncern Hyundai-Kia, który w 2007r. został piątym, co do wielkości producentem samochodów na świecie. Hyundai Motor Co. zatrudnia ponad 75 000 pracowników na całym świecie, a samochody Hyundai sprzedawane są w 193 krajach poprzez sieć 6000 dealerów oraz salonów. Hyundai Motor Europe GmbH (HME) powstał w roku 2000. Więcej informacji na temat: Hyundai Motor Company www.hyundai-motor.com; Hyundai Motor Europe www.hyundai-motor-europe.com. Informacje o produktach w Polsce znajdują się na stronie www.hyundai.pl

Hyundai Motor Poland Sp. z o.o.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.