Instytut Monitorowania Mediów dla FIBEP – Portal PR - 24PR




Instytut Monitorowania Mediów dla FIBEP

05.10.2010 Kategoria: Agencje PR, Badania rynkowe, media. Autor: ipis

IMM jest twórcą kwartalnego newslettera poświęconego PR i komunikacji, dedykowanego wyłącznie firmom monitorującym media, zrzeszonym w prestiżowej organizacji FIBEP. Co trzy miesiące dokument powędruje za pośrednictwem FIBEP do 90 firm z przeszło 40 krajów z całego globu czyli do około 80% wiodących przedsiębiorstw międzynarodowego monitoringu mediów.W październiku 2010 roku FIBEP roześle pierwszy numer newslettera do wszystkich członków stowarzyszenia. Za jego stworzenie odpowiedzialny jest Instytut Monitorowania Mediów. Treść opracowania poświęcona będzie światowym trendom branży PR i zawierać będzie między innymi informacje o kluczowych dla branży badaniach, nowych narzędziach oraz newsy z najważniejszych agencji PR .

To miłe wyróżnienie dla IMM oraz polskiego rynku monitorowania mediów. Propozycja ta ma szczególne znaczenie w roku jubileuszowym, w którym Instytut Monitorowania Mediów świętuje 10-lecie istnienia firmy – mówi Paweł Sanowski, Prezes IMM.

Dostarczanie członkom organizacji kompendium wiedzy o trendach branży public relations to kolejna inicjatywa FIBEP mająca na celu edukację, integrację środowiska oraz rozwój zrzeszonych firm i całej branży. Już przeszło pół wieku FIBEP angażuje się w podwyższanie światowych standardów monitoringu mediów. W osiemnastomiesięcznych odstępach, w wybranym kraju jednego z członków, organizowany jest Kongres. Spotkania reprezentantów firm służą wymianie doświadczeń, szczególnie najlepszych praktyk, zacieśnianiu międzynarodowej współpracy oraz tworzeniu nowych rozwiązań.

Przygotowywany przez IMM newsletter będzie miał charakter cykliczny i będzie wysyłany do członków organizacji raz na kwartał.

FIBEP (Federation Internationale des Bureaux d’Extraits de Presse) jest organizacją branżową firm monitorujących media, która działa od 1953 roku i skupia niemal 90 przedsiębiorstw z przeszło 40 krajów. Przedsiębiorstwa zrzeszone w FIBEP stanowią ok. 80% całości międzynarodowego przemysłu monitoringu mediów.

Instytut Monitorowania Mediów powstał w 2000 roku. Monitoruje ponad 900 tytułów gazet i czasopism ogólnopolskich, regionalnych i anglojęzycznych, 33 stacje telewizyjne, 63 stacje radiowe oraz polskie zasoby Internetu. Od 1 lutego 2010 r. monitoruje social media w tym Facebooka, Twittera, Blipa, Goldenline.

Od 2002 roku Instytut Monitorowania Mediów jest członkiem FIBEP.

Źródło: Instytut Monitorowania Mediów

Podobne wpisy:

Tagi: , ,







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.