Marcin Barciński nowym dyrektorem strategicznym w firmie Blomedia – Portal PR - 24PR




Marcin Barciński nowym dyrektorem strategicznym w firmie Blomedia

07.10.2010 Kategoria: INTERNET, Social media. Autor: ipis

Do zespołu Blomedii, pierwszej polskiej sieci blogów profesjonalnych, dołączył Marcin Barciński, który objął stanowisko dyrektora strategicznego. Będzie odpowiadał za rozwój produktów oferowanych przez firmę i kreowanie strategii dla obecnych i nowych klientów Blomedii. Marcin Barciński pracuje w reklamie internetowej od 2003 roku, czyli w zasadzie od początku jej istnienia w Polsce. W trakcie swojej kariery zawodowej Barciński zajmował różne stanowiska – głównie w domach mediowych i agencjach interaktywnych, m. in. w MindShare, 180heartbeats (account director), czy OMD (dyrektor działu Digital), w których miał okazję współpracować z największymi światowymi markami. Bogate doświadczenie zdobyte dzięki pracy dla agencji interaktywnych oraz domów mediowych, umożliwiło mu zapoznanie się z pełnym procesem tworzenia kampanii reklamowych w Internecie.

Od blisko dwóch lat jego głównym zainteresowaniem jest szeroko pojęta branża Social Media, dlatego między innymi zdecydował się na pracę w firmie prowadzącej blogi profesjonalne. Przed objęciem stanowiska w Blomedii Barciński był współtwórcą i dyrektorem strategicznym Agencji Społem – pierwszej w Polsce agencji specjalizującej się w Social Media. Marcin Barciński ukończył ekonomię na Uniwersytecie Warszawskim.

Źródło: Blomedia

Podobne wpisy:

Tagi: , ,







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.