Pomysł na… Facebooku – Portal PR - 24PR




Pomysł na… Facebooku

19.10.2010 Kategoria: INTERNET, Social media. Autor: ipis

Na serwisie Facebook wystartował profil dedykowany zwolennikom popularnej linii produktów WINIARY Pomysł na… Co ciekawe, zadaniem tego funpage’a jest nie tylko gromadzenie entuzjastów sztuki gotowania. Ma też inspirować i generować pomysły związane z domem, rodziną, przyjaciółmi oraz wszystkimi ważnymi wydarzeniami w życiu Internautów.

Pod adresem www.facebook.com/PomyslNa kryje się cały system interesujących i pogrupowanych w cykle tematyczne treści. Można zaplanować wieczór z maratonem filmowym, wybrać się na wirtualny spacer po galerii fotografii parku w Pszczynie, czy zobaczyć jakie trendy będą obowiązywać w jesiennym sezonie – marka WINIARY inspiruje tu ciekawymi pomysłami na różne okazje i odpowiada na różne potrzeby. Jednak zaspakajanie tych kulinarnych jest na profilu Pomysł na… oczywiście największym i najczęstszym wyzwaniem.

Ciekawym rozwiązaniem jest wyszukiwarka „pomysłowych” przepisów. Wystarczy przeczesać swoją lodówkę i w specjalnym formularzu zaznaczyć wszystko, co udało się w niej znaleźć. System sam wskaże nam które Pomysły na… zawierają wybrane przez nas składniki. Dzięki temu oszczędzamy czas podwójnie! Po pierwsze – poprzez wygodne użycie wyszukiwarki, a po drugie – za sprawą szybkości gotowania z Pomysłami na… Oprócz tego, na profilu publikowane są aktualności związane z marką WINIARY oraz nowości produktowe.

W ciągu zaledwie miesiąca profil zgromadził prawie 800 fanów. Dzielą się oni swoimi kulinarnymi dokonaniami z innymi użytkownikami Facebooka. Nie brakuje ciekawych przepisów, zdjęć gotowych potraw, czy sugestii na nowe smaki Pomysłów na… Ale przede wszystkim jest to miejsce, gdzie internauci mają możliwość porozmawiania z innymi zwolennikami swojego ulubionego produktu. Aby znaleźć się w inspirującym gronie fanów Pomysłu na… wystarczy kliknąć „Lubię to” na stronie www.facebook.com/PomyslNa.

Facebookowy Pomysł na… to kolejny ruch marki na polu aktywowania swoich konsumentów w sieci. Oprócz prężnie działającej społeczności klubowiczek strony Winiary.pl, marka ma też internetową Szkołę Gotowania oraz profil www.facebook.com/MojeWiniary.

Źródło: WINIARY

Podobne wpisy:

Tagi: ,







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.